Kukaan muu deittaillut " julkisuusrasitteista" miestä?
Siis julkisuudesta tuttua? Mitä kokemuksia, mikä oli vaikeaa?
Mietin tässä viitsiikö tähän edes lähteä, en halua uudeksi susan kurokseksi...
Kommentit (13)
Mies sai myös negatiivista kuuluisuutta mikä häiritsi todella elämääni. Kiitos kun sain purkaa.
antaa kertoa häistä, niin lehdellä on oikeus myös kertoa avioerosta jne. Julkisuudesta voi valita vain vaihtoehdon Ei ollenkaan tai sitten sitä mitä sattuu saamaan. Pelkästään hyvää julkisuutta ei saa kukaan.
Teidän ei ole pakko mennä lehtiin antamaan juttuja itsestänne. Onko mies sen luokan julkkis, että paparrazzit väijyvät ikkunoissa lopun elämää (Karpela-Niinistö/Saarela), vai olisitteko vain maininta seiskan " nähty" -palstalla (pikkujulkkikset)?
älä suostu kommentoimaan, jos sinulta tullaan kysymään. pidä jalat maassa. mieti, että onko miehellä ja miehen lähipiirillä sinullekin sopiva elämäntapa. etene rauhallisesti.
ja välitän kyllä hänestä mutta pelottaa myös. Mies ei ole vielä suurensuuri julkkis, mutta tulevaisuudessa voi hyvinkin olla, ns. nouseva tähti.
Kellään kokemusta tällaisesta?
ap
Itsehän se Kuronen itsestään avautuu ja se on oma valinta. Se voisi olla myös hiljaa, jos haluaisi.
että en itse haluaisi olla julkisuudessa ollenkaan. Että onko tällainen edes mahdollista, jos deittaa (ja myöhemmin ehkä vakkarimminkin) julkisuudessa toimivaa miestä?
Joo susan k teki kyllä oman (huonon) valintansa, eli paljon voisin varmasti itsekin vaikuttaa. Mutta tuntuu että on niin monia sellaisia, jotka tahtomattaankin joutuvat lehtiin...
ap
Yhdessä on tehty sopimus, että vain toinen on julkisuudessa, toinen ei. Jos teidät nähdään tai valokuvataan jossain yhdessä, sille ei voi mitään, mutta esim. yllättävässä haastattelutilanteessa et sano sanaakaan tai siirryt jopa jonnekin kauemmaksi etkä anna ottaa yhteiskuvia tms.
että maalaanko piruja tässä seinille kun murehdin, mutta viime vuosien julkisuusrumbaa ja seiskan ja vastaavien lehtien toimintaa sivusta seuranneena kauhistuttaa ajatuskin omasta elämästä niiden sivuilla...
ap
vaikka oma mies on tähti ja naisten märkä uni-osastoa. Kyllä se on ihan teidän oma valinta, kuinka hanskaatte julkisuuden.
Itse deittasin yhtä musajulkkista, eikä mikään lehti saanut vihiä suhteen alusta eikä lopusta. Oltiin rennosti yhdessä, mutta ei tehty siitä mitään numeroa.
En usko sun olevan kovin kiinnostava, jos et itse ole julkkis - ellet sitten ryhdy itse skandaalinhakuiseksi tilittäjäksi!
Mrs Leppilammella OMA URA, ei tarvitse päteä MIHEN JULKISUUDEN tai URAN kautta. Itsetunto siis riittää.
Onnea matkaan
Susan K. onneton pikkuhiiri,
En ainakaan nähnyt/kuullut, että hänestä olisi ollut yhtään kuvaa missään lehdessä kertaakaan ja edes etunimeä ei taidittu mainita missään. Sai kyllä pitää muutamaan otteeseen puhuttelun toimittajille, jotta malttoivat olla laittamatta nimeä. Jokusessa paikassa kyllä mainittiin, että miehensä seurustelee, muttei kai sen kummempaa. Itse vaan pysyi visusti pois julkisuudesta eikä mieskään ottanut puheeksi, niin aika rauhassa sai olla.
Mahdollista olla poissa julkisuudesta. Isäni on hyvin kuuluisa Suomessa, mutta hän on valinnut olla sitä yksin. EIkä anna mitään hömppähaastatteluja ym. Lapsia ei julkisuuteen, isompanakaan (on kysynyt halutaanko ja noudattanut toiveita). Vaimotkaan (2) eivät ole olleet julkisuudessa. Paitsi Linnan juhlissa käsikynkässä.
Se on neuvoteltavissa haluaako julkisuutta ja omasta käytöksestä kiinni. Ja miehen käytöksestä tietysti! Jos on Matti Nykänen miehenä, niin voi olla vaikea olla poissa julkisuudesta. Mutta jos mies käyttäytyy normaalista eikä tee rikoksia, niin ok, voit valita julkisuutesi määrän.