Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten harhaluulot perhe-elämästä -peukutusketju

Vierailija
05.05.2024 |

Se, että kunhan vaan kasvattaa lapsen kunnolla, niin lapsi ei ikinä tee mitään ikävää. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helppoahan teillä on, kun on vain tyttöjä."

Vierailija
22/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on tarkoitus peukuttaa? Sitä, että tuollainen luulo on vai sitä, että omasta mielestä se pitää piakkansa?

Minä oletan, että yläpeukku, jos ajattelee, että ko. luulo on olemassa. Alapeukku, jos ajattelee, että ei ole luulo vaan tosiasia. Ei peukutusta, jos ei ole ko. ajatukseen törmännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsiajan nautinnollisuus! Näen punaista, kun joku käskee nauttimaan ajasta kun lapsi / lapset on pieniä. Mun mielestä elämänlaatu paranee huomattavasti kun lapsi kasvaa. Vauva-aikaa en ole koskaan ikävöinyt, muiden vauvoja nähdessä huokaisen helpotuksesta kun ne ei ole omia ja ne voi ojentaa "omistajalleen" takaisin. Uhmaikä oli myös ihan h*lvetillistä. Huh.

Vierailija
24/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! 😂😂😂

Vierailija
26/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöjen äiti sanoi minulle, "helppoahan sulla on kun on poikia. Ne ei tappele keskenään."

Vierailija
27/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Oliver 3 v heittää hiekkalaatikolla hiekkaa toisten lasten päälle/Isla 10 v arkailee sosiaalisissa tilanteissa tai Leevi 15 v laiminlyö läksynsä, niin nuo asiat olisivat huonon kasvatuksen syytä ja vanhempien vika. Ei siis tajuta, että hyvien ja läsnä olevien vanhempienkin lapsilla voi olla ikävää käytöstä, joka ei johdu kasvatuksen puutteesta.

Vierailija
28/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira sitoo enemmän kuin lapsi (näin siis av:lla moni luulee) 

Tätä ihmettelen, miten jotkut kuvittelee asian olevan noin! Pienen koiranpennun voi sentään jättää esim. kauppareissun ajan itsekseen. Lasta ei voi jättää moneen vuoteen yksin! Koiranpennun voi jättää itsekseen sisälle ja lähteä itse ulos muutamaksi tunniksi pihahommiin, välillä voi käydä kurkkaamassa miten koiralla menee. Lapsen kanssa tämäkään ei onnistu vuosikausiin. 

Vierailija
29/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilapsisia perheitä moititaan itsekkyydestä, jäävät kuulemma sisaruuden onnesta paitsi! 

Mikä ihmeen oletus on että sisarukset tulisivat toimeen keskenään ja nauttisivat toistensa seurasta?

Vierailija
30/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on tarkoitus peukuttaa? Sitä, että tuollainen luulo on vai sitä, että omasta mielestä se pitää piakkansa?

Minä oletan, että yläpeukku, jos ajattelee, että ko. luulo on olemassa. Alapeukku, jos ajattelee, että ei ole luulo vaan tosiasia. Ei peukutusta, jos ei ole ko. ajatukseen törmännyt.

Minä taas ajattelen että peukku ylös pitää todellisuudessakin paikkaansa ja peukku alas ei pidä todellisuudessa paikkaansa. Tämä siis peukuttajan mielestä.

Vierailija
31/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on jotenkin hirveen kamalaa.

Vierailija
32/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voit aikatauluttaa kokopäivän omien menojen mukaan 

Vierailija
33/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki ihastelevat meidän lapsiperhe-elämää. Kaikki haluaisivat juuri olla kuin me. Ei ne teidän lapset ole ollenkaan niin kiinnostavia ja ihania kuin te luulette. 

Vierailija
34/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityislapsi voimaannuttaa koko perheen. Perheessä kaikki rakastavat toisiaan enemmän, koska ovat niin viisaita erityisen haasteensa takia.

Ja jos suvussa on tällaisia, niin on hyvä idea osallistua liikakansoittamiseen.

Vierailija
35/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsiajan nautinnollisuus! Näen punaista, kun joku käskee nauttimaan ajasta kun lapsi / lapset on pieniä. Mun mielestä elämänlaatu paranee huomattavasti kun lapsi kasvaa. Vauva-aikaa en ole koskaan ikävöinyt, muiden vauvoja nähdessä huokaisen helpotuksesta kun ne ei ole omia ja ne voi ojentaa "omistajalleen" takaisin. Uhmaikä oli myös ihan h*lvetillistä. Huh.

jep!!!

Vierailija
36/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
37/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan, että kaikki asiat olisivat omista valinnoista ja ahkeruudesta kiinni. Ei tajuta, että elämä voi heitellä sitruunoita eteen, vaikka kuinka olisit itse tehnyt parhaasi omalta osaltasi. Silti se puoliso saattaa vaikka lähteä toisen matkaan tai lapsi hairahtuu huonoille teille teininä. Kukaan ei voi elää toisen ihmisen puolesta. Puolisoa ei voi pakottaa jäämään tai teiniä elämään kiltisti. Ihmeen moni sivusta kuvittelee, että voi.

Vierailija
38/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on sellainen söpösti puettava "mini-me", jolle voi opettaa kivoja asioita maailmasta ja isompana harrastaa yhdessä - mikset sinäkin muka halua sellaista?

(ei sellaista unelmakappaletta voi mistään tilata, ja jokainen lapsi on uusi ihmisyksilö)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi