Onko vielä yleistä etsiä lavatansseista puolisoa?
Eli otsikossa kysymys. Lähtevätkö ihmiset vielä parinhakuun tansseihin, vai onko siellä ihmiset vain viettämässä aikaa. Tanssia en osaa mitää sen hienompaa ja olen harkinnut tanssikurssia, mutta ilman partneria jänskättää mennä. Lisätietona vielä, että asun Etelä-Suomessa, tässähän voi olla isoja aluekohtaisia eroja.
Kommentit (24)
Kaikki on mahdollista kaikkina aikoina, siis myös puolison etsintä lavatansseista. Opettele ensin lavatanssi-etiketti, niin kaikki sujuu.
Kesäinen luonto, iloiset ihmiset, kilpatanssijoiden "harjoitukset", joita on mukava katsoa, kahvia ja pikku syötävää, raikas ilma ja raikkaat ihmiset, ei mitään nuhjuista savuista ravintolameininkiä, hyvät orkesterit ja solistit ja hyvät järjestelyt, mm. se, että voi vaikka koko ajan tanssia vaihtuvien elävien orkesterien tahdissa, eikä tunnelma lätsähdä niiden taukojen aikana. Mikä sen parempaa voisi olla. Saattaa jopa joidenkin kemiat kohdata siellä ihmisvilinässä ja romantiikkakin kukkia.
Alkuun katsopa vaikka vanhanajan meininkiä Markku Pölösen elokuvasta Onnenmaa. Mukana Reijo Taipale. Muista huumori.
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä käy alle 40 vuotiaita.
Itse olen 45-vuotias ja pidän noita lavatansseja vanhempieni ikäisten touhuna. Minun ikäiseni käyvät esim. cocktailbaareissa ja festareilla. Jos tanssimaan niin esim. salsatunnille tai yökerhoon.
Jaa, vai silleen. Mä käyn muualla. Mieheni kanssa.