Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vielä yleistä etsiä lavatansseista puolisoa?

Vierailija
04.05.2024 |

Eli otsikossa kysymys. Lähtevätkö ihmiset vielä parinhakuun tansseihin, vai onko siellä ihmiset vain viettämässä aikaa. Tanssia en osaa mitää sen hienompaa ja olen harkinnut tanssikurssia, mutta ilman partneria jänskättää mennä. Lisätietona vielä, että asun Etelä-Suomessa, tässähän voi olla isoja aluekohtaisia eroja. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Mä en ole käynyt niissä.

53v.

Hieno homma

Miten niin hieno?

Ettei kaltaisesi tyhjänkirjoittaja käy tansseissa niin et ole siellä riesana. 

Jaa, vai silleen. Mä käyn muualla. Mieheni kanssa.

Vierailija
22/24 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista kaikkina aikoina, siis myös puolison etsintä lavatansseista. Opettele ensin lavatanssi-etiketti, niin kaikki sujuu.

Kesäinen luonto, iloiset ihmiset, kilpatanssijoiden "harjoitukset", joita on mukava katsoa, kahvia ja pikku syötävää, raikas ilma ja raikkaat ihmiset, ei mitään nuhjuista savuista ravintolameininkiä, hyvät orkesterit ja solistit ja hyvät järjestelyt, mm. se, että voi vaikka koko ajan tanssia vaihtuvien elävien orkesterien tahdissa, eikä tunnelma lätsähdä niiden taukojen aikana. Mikä sen parempaa voisi olla. Saattaa jopa joidenkin kemiat kohdata siellä ihmisvilinässä ja romantiikkakin kukkia.

Alkuun katsopa vaikka vanhanajan meininkiä Markku Pölösen elokuvasta Onnenmaa. Mukana Reijo Taipale. Muista huumori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä käy alle 40 vuotiaita.

Itse olen 45-vuotias ja pidän noita lavatansseja vanhempieni ikäisten touhuna. Minun ikäiseni käyvät esim. cocktailbaareissa ja festareilla. Jos tanssimaan niin esim. salsatunnille tai yökerhoon.

Vierailija
24/24 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset