MIksi et aja sähköpotkulaudalla?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Noilla minipyörillä ei aja kuin nuoret. Muille hengenvaarallisia.
On tuommoisia isorenkaisiakin näköjään.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/852502/GZR-Land-e-sahkopotkulau…
Mihin minä sillä menisin? Jos matka on niin lyhyt, etten viitsi autoa käynnistää, menen kävellen.
Mä oon kerran vuokrannu hönössä Treella ja oli ihme että siitä selvittiin ilman kolhuja, kun ei ollut koskaan ennen kokemusta niistä.
Koska en ole ylipainoinen 18-30 vuotias.
Ei ole varaa. Ihmettelen miten köyhillä on.
Vihaan niitä rakkineita. Rakastan kävellä. Joten miksi ajaisin. Toivon että hki tekisi saman päätöksen kuin pariisi ja ne helvetinkoneet poistettaisiin katukuvasta.
Ei riemulla rajaa kun V8:lla ajaa.
Siksi kun mies näyttää jostain syystä homoseksuaalilta sellaisella ajellessaan. Homoudessa ei ole mitään vikaa, mutta en itse halua antaa sellaista vaikutelmaa itsestäni, jotta huhut eivät ala kiertää ja sitten en löydä enää naista.
M
Näyttää tyhmältä ja toistaiseksi pystyn kävelemään. Ei myöskään kiinnosta kaatua ja iskea päätä katuun
Koska ne tuhoavat luontoa ja aiheuttavat huonokuntoisuutta ja vaaratilanteita.
Mulla on vielä tervettä itsesuojeluvaistoa.
Paljonko tollasesta saa pulittaa?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää tyhmältä ja toistaiseksi pystyn kävelemään. Ei myöskään kiinnosta kaatua ja iskea päätä katuun
Maailmassa kuolee ihmisiä joka silmänräpyksessä nälkäään ja tauteihin.
Koska niiden käyttäminen maksaa ja eikä ne tee hyvää peruskunnolle. Omalla pyörälläni pääsen haluamaani paikkaan satunnaisia pyörän huollosta aiheutuneita kustannuksia lukuunottamatta maksutta ja fyysinen kuntokin tykkää siinä samalla. Pyörästäni ei voi myöskään akku loppua eikä sen toiminta-aluetta ole rajoitettu jonkin tietyn kaupungin alueelle. Keskinopeudessakaan ei juurikaan häviä sähköpotkulaudalle.
Kunto riittää polkee ihsn natu pyörällä
Ei kyllä meidän tiellä tommoisilla onnistuisi, pyörälläkin tuskaa. Just mietin että onko jossain niin hyvät tiet että pyörälläkin voi ajaa yli 25km/h. Mulla sähköpyörä niin ei pitkään voi täysillä päästellä, kun on monttua montun perään. Ja soratietä osa valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio ja sivistysyhteiskunta odottaa meidän lukevan enemmän kirjalllisuutta kuin hillua somessa ja leikkiä kotilääkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio ja sivistysyhteiskunta odottaa meidän lukevan enemmän kirjalllisuutta kuin hillua somessa ja leikkiä kotilääkäriä.
Ihm7set tulevat muutoin hulluiksi neurootikoiksi. Anainen stressi pienentää aivojamme ja stressaaamme koska meillä on maalaisjärki kadonnut. Jos emme ajattele, meiistä tulee luuulosairaita.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta lasten lelut
Lapsille niitä ei pitäisi antaa ollenkaan.
Siis numero ysille tämä vastaus.