Pystytkö realistisesti arvioimaan ulkonäkösi?
Kommentit (65)
Suurin osa miehistä tykkää musta. Bonuksena vielä nämä isot rinnat.
Vaikea arvioida, kun osan mielestä olen ruma ja osan mielestä kaunis. Riippuu katsojasta.
EI minun tarvitse, koska jatkuvasti muistutetaan minun luulevan liikoja ulkonäöstäni vaikkei porukalla ole aavitustakaan mitä ajattelen.
Olen liki seitsenkymppinen, mutta helposti näytän kuuskutoselta. Hampaita puuttuu, mutta sitä ei huomaa, jos muistan pitää suuta kiinni. Hiukset ovat vitivalkoiset ja kauniit tureessa permiksessä.
Omasta mielestäni olen 10 ja se riittää minulle. En ole parisuhteessa enkä etsi sellaista, joten asian ei pitäisi häiritä ketään.
En keksi mitään syytä, miksi arvioisin ulkonäköäni. Kun en ole arvioinut sitä erityisesti ennenkään, ei mitään syytä arvioida kuusikymppisenä.
Kieltämättä passikuva näytti jotenkin kamalammalta kuin peilikuva.
Hoikka urheilullinen jäntevä mies,muilta ihmisiltä tuleva palaute vahvistaa näkemystäni.
Ei vielä ole yksikään peili hajonnut kun siihen katson, mutta epäilemättä sekin hetki vielä joskus koittaa. Tapettiin sulaudun sujuvasti.
Pystyn nykyään ainakin. Asteikolla nollasta kymppiin olen varmaan 7-8/10, sanotaan vaikka 7.5/10. Minua pidetään usein hyvännäköisenä miehenä ja saan huomiota naisilta ilman mitään ongelmia. Joku saattaisi arvioida korkeammallekin, mutta yritän olla mahdollisimman objektiivinen ja tiukka. Toisaalta jos satun olemaan juuri jonkun "tyyppiä", pisteitä tulee lisää ja varmaan lähestyn jonkinlaista ysiä. Usein olen vaikka 20-30 miehen porukasta helposti parhaimman näköinen, siis kasvoiltani, ja osin vartaloltani, pituutta lukuunottamatta, mikä onkin suurin puutteeni.
En. Omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen, mutta olen kuullut monelta, sekä naisilta että miehiltä, eri ikäisiltä, myös ulkomaalaistaustaisilta, että olen kaunis.
0. En pysty poistumaan asunnosta varsinkaan tällaisina päivinä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Oon kuulemma ruma ja mauton eli siitä voi päätellä
Kuulemma?
-> pystytkö itse arvioimaan?
>>ilmeisesti et pysty.
Vierailija kirjoitti:
0. En pysty poistumaan asunnosta varsinkaan tällaisina päivinä.
N43
Voi miten typerä sä olet
Ihan kivan näköinen. Ryhdikäs. Sulava- ja kaunisliikkeinen ihminen. Sellainen salskea naiseksi. Etenkin kun olen liikkunut tai urheillut ja nukkunut hyvin, niin minusta huokuu se hyvä ja oma kauneus.
Ihan jees. Aika reipas olemukseltani olen.
Kaupassa saan hyvää palvelua.
Olen tällainen aikuinen nainen. Luonnollinen ja aikalailla sinut itseni kanssa. Sopusuhtainen keho. Kasvot omalla lailla kauniit. Hyvä kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni olen 10 ja se riittää minulle. En ole parisuhteessa enkä etsi sellaista, joten asian ei pitäisi häiritä ketään.
Nyt kuvaa kehiin että saamme porukalla arvioida. 😂😂
En sitten yhtään. Näytän peilistä mielestäni joka kerta ihan erilaiselta. Minua ei ole syrjitty ulkonäön vuoksi mutta kun katson itseäni peilistä tai kuvista, tuntuu siltä että olisi pitänyt.
Tunnistan itseni peilistä ja kuvista.