Olen ollut lähes koko elämäni naisten kiusaama
Olen itse nainen ja ollut lähes tulkoon koko elämäni kiusattu naisten osalta. Haluaisin vain olla, mutta herätän heissä jotain draamaa. On kai sitten liian miehiset aivot.
Kommentit (51)
Tiedän tunteen. Huvittaa vain, kun ovat jääneet kiinni siitä selän takana naureskelusta.
Yleensähän se menee niin että naiset kiusaa naista, ja jos tämä kiusattu sitten löytää kaveriporukan miehistä, niin syytetään pick meksi. Kiusaajat haluaisivat näet että kiusattu jäisi aivan yksin, ettei hänellä olisi kavereita ollenkaan.
Samankaltaisia kokemuksia, mutta vain tietynlaisten naisten osalta. Ei voi todellakaan yleistää kaikkia naisia.
Minulla on paljon naisia ystävinä, ja he ovat kaikki vahvasti omilla aivoilla ajattelevia eikä heitä kiinnosta mitä muut heistä ajattelevat eivätkä he koskaan juorua muiden henkilökohtaisia juttuja tai kerro liian yksityiskohtaisia asioita puolisoistaan.
Olen huomannut, että mitä enemmän naista (tai miestä) kiinnostaa muiden asiat ja sosiaaliset kiemurat, sitä todennäköisemmin hän on myös valikoivasti ilkeä ns. vääränlaisia naisia (tai miehiä) kohtaan.
Minua kiusaa naiset, joilla on hiekkaa pill##. Olen siis nainen, ja tulen toimeen lähinnä vain miesten kanssa. Yli 40v naisten kanssase on lähes mahdotonta, koska ovat niin vaikeita.
N.51
Mulla ei ole ollut koskaan yhtäkään aitoa ystävää. Vain pelkkiä hyötyjiä. Ja sitä että saa kertoa eteenpäin asiat mitä olen kertonut.
Tästä ketjusta kyllä huomaa selkeästi että Suomi todella on kiusaajien luvattu maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kiusaa fyysisesti ja naiset henkisesti.
Rintsikoiden hakasten aukominen ja hiuksista repiminen onkin paljon mukavampaa, kuin yrittää olla muka ovela ja haukkua.
Tehtiinhän sitä......yläasteella. Naiset rääkkää toisiaan vielä aikuisenakin.
Ööh. Pojat ne kiskoivat tyttöjen hiuksia. Jäit taas kiinni..
Niin..... väitinkö minä mitään muuta kuin olevani poika, mies, joka ei ole vielä menettänyt toivoaan ja rakastanut?
Rumia ja henkisesti köyhiä vajaita kiusaajia on itelläkin riittänyt.. kyllähän se helpottaa, kun tietää olevansa kauniimpi ja henkisesti myös,kuin nämä onnettomat mutta toki se on väärin mutta kuka yksittäinen ihminen pystyy tekemään maailmasta paremman? Ehkä pidemmällä välillä vaikutusta voi olla mutta liikaa mätiä.
Minäkin olin murrosikään asti. Kaikki tuntemattomat naiset altistavat pikkupoikia murrosikään asti. Sen jälkeen se ei onnistu, koska voimat eivät enää riitä.
Ööh. Pojat ne kiskoivat tyttöjen hiuksia. Jäit taas kiinni..