Olen ollut lähes koko elämäni naisten kiusaama
Olen itse nainen ja ollut lähes tulkoon koko elämäni kiusattu naisten osalta. Haluaisin vain olla, mutta herätän heissä jotain draamaa. On kai sitten liian miehiset aivot.
Kommentit (51)
Annapa kun arvataan, olet normaali painoinen, pukeudut naisellisesti, sinulla on pitkät hiukset etkä kuulu demareihin?
Nuo kaikki on harppujengille syitä alkaa sorsimaan, kun ei kuulu harppuihin eikä ole samanlainen läskikäärme kuin ne sorsijat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ansaitset sen.
En ole kiusannut muita.
Kuka sellaista kysyi/väitti?
Minäkään en ole syyllistynyt niin alhaiseen tekoon.
Ei kiusattu ansaitse tulla kiusatuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ansaitset sen.
En ole kiusannut muita.
Tyydy osaasi äläkä valita.
Jos tämä oli tarkoitettu minulle, ap: lle niin miksi ihmeessä mielestäsi kenenkään pitäisi tyytyä olemaan kiusattu? Oletko itse ihan tasapainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Annapa kun arvataan, olet normaali painoinen, pukeudut naisellisesti, sinulla on pitkät hiukset etkä kuulu demareihin?
Nuo kaikki on harppujengille syitä alkaa sorsimaan, kun ei kuulu harppuihin eikä ole samanlainen läskikäärme kuin ne sorsijat itse.
Voi olla. Näkisin kuitenkin asian niin että ihmisten pitäisi keskittyä omiin elämiinsä eikä yrittää ottaa jotain toiselta pois. Pikkumaista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko alkoholistien lapsi?
Oletko keittiöpsykologi?
Vierailija kirjoitti:
Miehet kiusaa fyysisesti ja naiset henkisesti.
Rintsikoiden hakasten aukominen ja hiuksista repiminen onkin paljon mukavampaa, kuin yrittää olla muka ovela ja haukkua.
Tehtiinhän sitä......yläasteella. Naiset rääkkää toisiaan vielä aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
FAS syndrooma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FAS syndrooma?
Menee aika ohi aiheen nyt. Onko sinulla jotain aihepiiriin liittyvää kokemusta itselläsi?
Ketjun aloittajahan noita mollausviestejä laittelee. Tämä on todennäköisesti Konalan ukko, yrittää saada naiset vaikuttamaan ilkeitä, jotta saa taas pontta omille jutuilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ookko läski
Sen vastakohta.
Saat mitä ansaitset. Kaikilla ei kuulu olla ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko heikkolahjainen/outo ulkonäkö?
Mitä sitten vaikka olisin? Oikeuttaisiko se mielestäsi kiusaamaan? Ja miksi juuri naisten osalta?
Ilman syytä ei ketään kiusata.
🤷🏼
Ei tietenkään, se syy vaan löytyykin sieltä kiusaajien aivoista.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloittajahan noita mollausviestejä laittelee. Tämä on todennäköisesti Konalan ukko, yrittää saada naiset vaikuttamaan ilkeitä, jotta saa taas pontta omille jutuilleen.
Näinhän se on. Turhauttaa vähemmästäkin kun tällä palstalla on turha mitään keskustelua mistään virittää.
Pitäkää tunkkinne, trollit.
Miksi jotkut kokevat sen kiusaamiseksi kun ei halua jaaritella tarpeettomia?
Minut otti silmätikukseen eka työpäivästä lähtien työpaikan vähiten kaunis nainen. Varmaan jotain traumoja ulkonäöstään. Äänikin tupakoinnin madaltama karhea rääkynä. -eri
Vierailija kirjoitti:
Saat mitä ansaitset. Kaikilla ei kuulu olla ystäviä.
No tämä on joku sinun päätelmäsi ja erittäin ilkeä kommentti.
Onpa ilkeää porukkaa palstalla. Toivottavasti tämä ei ole läpileikkaus kansasta.