Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapureiden välttelijät. Mikä vaivaa?

Vierailija
04.05.2024 |

Miten voi olla niin vaikeaa katsoa silmiin ja sanoa hei?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tervehdit jotain ikävää tyyppiä joka vihaa sua, mikä järki siinä olisi. Tai jotain joka alkaa puhumaan niin ettei pääse mihinkään, tätien keskustelukerho. Tai kuulee sut seinän taakse. Kiusallista vähän.

Vierailija
22/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Totta helvetissä, sitten tukehtuu jos ei niele.

Just nielin piimää!

ite nielet tietenki myös.

Olipa typerä kysymys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tervehtiminen on ok, mutta mitään muuta ylimääräistä kanssakäymistä ei. Muuten alkaa liian tuttavallisuuden aiheuttamat haitat: uteliaisuus, kateus, juoruilu ym. Miksi joidenkin on niin vaikea käsittää sitä, että talossa on ihmisiä, jotka vain ja ainoastaan haluavat VAIN ASUA siellä. Se on heidän oikeutensa. Muuhun ei tarvitse ryhtyä.

Juuri näin. Kun muutin tähän taloyhtiöön nuorena, minua ainoana nuorena houkuteltiin tietysti taloyhtiön kokouksiin ja hallitukseen ja osallistuinkin. Kaikki muut siellä oli eläkeläis pappoja ja mammoja. 

Mulla meni heti alussa jo täysin käpy siihen touhuun. Juoruiluun, kyttäämiseen, vahtaamiseen kuka on mitäkin tehnyt ja jatkuvaan valittamiseen aivan joutavista asioista. Päätin että antaa olla, he saa keskenään häärätä ja päättää asioista, en mä jaksa kytätä muiden tekemisiä, mulla menee kaikki paukut työelämään.

Tervehdin kyllä, mutta muuten en ole missään tekemisissä. Todellakin vain asun tässä. Sitten vasta puutun jos alkaa näkyä turhaa törsäämistä jossain, mutta onneksi vanhukset ovat nuukia. Liian nuukakaan ei saa olla ja korjaukset pitää tehdä ajallaan. 

Vierailija
24/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei käytännössä tarvi hakea hyväksyntää naapureilta tervehtimällä heitä. Mulla on täysi oikeus mennä ja olla ilman mitään armoa anelevia huomionosoituksia muita kohtaan.

Vierailija
25/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mun naapureista kuin hyvin pienen osan. 

Enkä ventovieraille morjestele muutenkaan. 

Vierailija
26/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen kaipaa ihmisen viereen. Ihminen ei ole saari!

Kyllä, mutta itsevalittujen ihmisten viereen eikä jaskaapauhaavan selkäänpuukottavan naapurin.