Työkaverin omituinen kommentti puolisosta
Eilen ja pari kertaa aikaisemmin naispuolinen työkaveri on omituisen kärkkäästi kommentoinut kuinka minun tulisi olla varovainen mieheni suhteen ja varoa ettei tämä hylkää minua. Harva tietää meidän olevan aviopari emmekä ole tehneet asiasta numeroa, vaikka työskentelemme samassa yrityksessä eri osastoilla. Mieheni on komea ja hyvässä asemassa (paremmassa kuin minä) ja minä olen ihan tavallinen nainen. En mikään kaunotar, vaan hoikka seinäruusu ja mieheni ei ole mikään kaksinnaija eikä pettäjä. Kommenteista en ole kertonut miehelle mutta miksi minulle sanotaan noin? Onko työkaveri kateellinen ja kiinnostunut miehestäni?
Kommentit (22)
Nyt ei auta muu kuin kysyä sopivassa tilanteessa ystävällisesti, mutta ei kahden kesken, koska tällainen voi käyttäytyä ihan miten tahansa, mitä hän tarkoittaa. Kun kommentteja on tullut aiemminkin ja vieläpä kärkkäästi, on hiukan omituinen tilanne. Tietääkö hän, että olette pariskunta. Ja vieläpä heteropariskunta.
Vaikuttaa näin täysin ulkopuolisesta naisten väliseltä oudolta nokkimiselta, jota ei kannata sotkea vielä ainakaan omaan parisuhteeseen mitenkään. Tämä kärkkäys tässä ihmetyttää. Hänhän esiintyy, ikäänkuin tuntisi teidät paremminkin tai tietäisi mukamas jotain. Onhan näitäkin, joiden suurin ilo ja onni on saada toiset riitelemään tavalla tai toisella, niin työpaikalla kuin kotonakin.
Jatkat elämääsi rauhassa ja hyvillä mielin. Ei kaikista kannata välittää. Voit myös miettiä etukäteen jonkin sopivan sanonnan, jolla tyrmäät tämän "tietäjän" ja estät mahdolliset tulevat kommentit. Ajattele, että hän on häirikkö.
Leidit en haluaisi sanoa tätä mutta lyhyesti totean, että nainen on naiselle susi. -mies