Onko normaalia, että toisena päivänä pissattaa 5-7 kertaa ja toisena ehkä 2-3 kertaa?! :0
Vaikka joisi niin tuntuu, että kroppa varastoi nestettä johonkin. Sitten tuntuu, kuin ei tarvisi käydä koko päivänä pissalla. Kuitenkin käyn tyhjentämässä rakon pari kertaa, mutta hädän tunne on oudon vaisu ja vähäinen, toisena taas pissattaa kunnolla.
Munuaiseni on tutkittu eikä niistä löydy mitään. Tämä vähä pissaisuus on kausittaista ja menee kyllä ohi omineen. Ei jatkuvaa.
Olenkin alkanut epäillä jotain vesihormonin erityshäiriötä. Sehän säätelee munuaisten erittämää nesteen määrää, kuitenkin munuaiset toimii normaalisti eli niistä ei ole kysymys.
Onko tämä normaalia vai ei? Olen perusterve 42 vuotias
Kommentit (4)
On normaalia. Minullakin on välillä ja olen mies :).
M46
Ehkä ap tarkkailet liikaa itseäsi. Ei sinun tarvitse vessskäyntejäsi laskea, se todellakin on normaalia, että niiden määrät vaihtelee.
Mulla käy heti noin et jos juon vähääkään enemmän niin pissattaa 10 kertaa enemmän 😂
N32
Sama täällä. Välillä vaikka juo paljon ei pissata ollenkaan ja välillä vaikka ei jois juuri mitään niin saa ravata pissalla jatkuvasti ja sitä pissaa tulee paljon.
En tiedä mistä johtuu, mutta en ole osannut olla huolissani. Littyneekö naisten hormonitoimintaan?