Suomen ja Ruotsin ero. Ammuskelu Tukholmassa on pikku-uutinen, joka ei kiinnosta ketään. Ammuskelusta Helsingissä jauhetaan viikkoja.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta toinen puoli. Eduskunnassa kysellään, että miksi kukaan haluaisi muuttaa Suomeen. Voi olla, ettå tulevaisuudessa ihan normi Svantet Ruotsista haluavat muuttaa tänne, kun luotien välistä mahtuu paremmin kävelemään.
Aika näyttää.
Luulet tosissasi että ruotsalaiset muuttais tänne paskamaahan junttien ali-ihmistenn seuraan?
Kyllä pidän sitä ihan mahdollisena kehityssuuntana. Riippuu tietysti siitä miten Ruotsin- ja Suomen olosuhteet kehittyvät ja repeääkö niiden välille riittävä railo.
Itse en näe mitään keinoa millä Ruotsi saataisiin enää pelastettua. Tai se on tietysti tulkintakysymys mitä pitää pelastumisena ja tavoiteltavana yhteiskuntana. Itse haluan maallistuneen, demokraattisen ja tieteeseen nojaavan yhteiskunnan.
Ihmeellinen näkökulma se, että Suomi olisi
Mongoloidin copiumit
-eri
Niin. Joko se asfaltti on vaatinut korvauksia?
Kyllä pidän sitä ihan mahdollisena kehityssuuntana. Riippuu tietysti siitä miten Ruotsin- ja Suomen olosuhteet kehittyvät ja repeääkö niiden välille riittävä railo.
Itse en näe mitään keinoa millä Ruotsi saataisiin enää pelastettua. Tai se on tietysti tulkintakysymys mitä pitää pelastumisena ja tavoiteltavana yhteiskuntana. Itse haluan maallistuneen, demokraattisen ja tieteeseen nojaavan yhteiskunnan.
Ihmeellinen näkökulma se, että Suomi olisi joku junttila, kun esimerkiksi maailmalla matkaavilta reissutyöntekijöiltä kuulee, että Suomessa tavan työntekijätkin ovat poikkeuksellisen itseohjautuvia ja kiinnostuneita maailman tapahtumista.
Itse olen ainakin iloinen siitä, että olen saanut syntyä ja elää tässä maassa.