Voitin vedonlyönnistä 2500€, saako Kela tietää tuosta voitosta jos en siirrä rahoja omalle tilille? Olen toimeentulotuella.
Voitin vedonlyönnistä 2500€, saako Kela tietää tuosta voitosta jos en siirrä rahoja omalle tilille? Olen toimeentulotuella.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei saa tietää. Voitin itse joskus keno pelistä 30000 euroa ja avasin tilin osuuspankkiin ja annoin veikkaukselle tilinumeron ja ne siirsi rahat sinne ja nostin sitten sen 30000 euroa ja lopetin tilin. Vaivaa siitä on hiukan mutta kela ei saanut tietää.
Ei tulisi mieleenkään ottaa tukia vastaan jos voittaisin tuollaisen summan. Törkeää.
"Olen toimeentulotuella".... mikä v i t t u tätä maata vaivaa..
valetta..veikkauskortillahan vain voi pelata, joten pankkiin menee ja yli 2000e voitot pitää käydä paikanpäällä veikkaustoimistolla tunnistautumassa, tiedänpä tuon koska voitin oikeasti 5000e pariviikkoa sitten
Mistä vedonlyönnistä voitit? Mulla ainakin veikkaus siirtää pienetkin voitot suoraan tilille.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vedonlyönnistä voitit? Mulla ainakin veikkaus siirtää pienetkin voitot suoraan tilille.
kyllä ne euronkin voitot menee tilille jollei niitä muutamassa päivässä hae lappua vastaan.,itselläni olisi jäänyt 5000 kenovoitto hakematta, jollei veikkaus olisi lähettänyt tekstaria, en reagoinut siihen koska oletin olevan mainos. Sitten parin vkon kuluttua soittivat että käy toimipisteessä tunnistautumassa, olet voittanut 5000e. Siitä hyvä tuo kortti, ettei häviä voitot mihinkään.
Voit saada toimeentulotukea enemmän, jos ilmoitat menoina, kuinka paljon olet hävinnyt. Toki se pitää hakea kunnalta, jolloin voi saada harkinnanvaraista tukea lisäksi.
En tekisi, koska en ole alhanen rikollinen. Ilmoitan esim verottajalle kaikki ulkomailta saamani pääomatulot sentilleen. Näistä verottaja ei muuten tietäisi mitään, kun rahat ovat ulkomaisen pankin tilillä hallintarekisterin takana.