Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitin vedonlyönnistä 2500€, saako Kela tietää tuosta voitosta jos en siirrä rahoja omalle tilille? Olen toimeentulotuella.

Vierailija
03.05.2024 |

Voitin vedonlyönnistä 2500€, saako Kela tietää tuosta voitosta jos en siirrä rahoja omalle tilille? Olen toimeentulotuella.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset toimeentulotukea, jos kerran voitit 2 500 euroa? Mihin tarvitset toimeentulotukea, jos tulet toimeen niin hyvin, että on varaa pelata rahapelejä?

Toimeentulotuki kuuluu minulle ihan lain mukaan, voittorahoilla vietän kesää ja ostan vaatteita.

Ap

Ei kuulu, jos haet sitä tarkoituksella väärillä tulotiedoilla. 

Älä sönkötä, ite tekisit ihan samalla tavalla.

En tekisi, koska en ole alhanen rikollinen. Ilmoitan esim verottajalle kaikki ulkomailta saamani pääomatulot sentilleen. Näistä verottaja ei muuten tietäisi mitään, kun rahat ovat ulkomaisen pankin tilillä hallintarekisterin takana.

Vierailija
22/28 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa tietää. Voitin itse joskus keno pelistä 30000 euroa ja avasin tilin osuuspankkiin ja annoin veikkaukselle tilinumeron ja ne siirsi rahat sinne ja nostin sitten sen 30000 euroa ja lopetin tilin. Vaivaa siitä on hiukan mutta kela ei saanut tietää.

Ei tulisi mieleenkään ottaa tukia vastaan jos voittaisin tuollaisen summan. Törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen toimeentulotuella"....  mikä v i t t u  tätä maata vaivaa..   

Vierailija
24/28 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

valetta..veikkauskortillahan vain voi pelata, joten pankkiin menee ja yli 2000e voitot pitää käydä paikanpäällä veikkaustoimistolla tunnistautumassa, tiedänpä tuon koska voitin oikeasti 5000e pariviikkoa sitten

Vierailija
25/28 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vedonlyönnistä voitit? Mulla ainakin veikkaus siirtää pienetkin voitot suoraan tilille. 

Vierailija
26/28 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vedonlyönnistä voitit? Mulla ainakin veikkaus siirtää pienetkin voitot suoraan tilille. 

kyllä ne euronkin voitot menee tilille jollei niitä muutamassa päivässä hae  lappua vastaan.,itselläni olisi jäänyt 5000 kenovoitto hakematta, jollei veikkaus olisi lähettänyt tekstaria, en reagoinut siihen koska oletin olevan mainos. Sitten parin vkon kuluttua soittivat että käy toimipisteessä tunnistautumassa, olet voittanut 5000e. Siitä hyvä tuo kortti, ettei häviä voitot mihinkään.

Vierailija
27/28 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada toimeentulotukea enemmän, jos ilmoitat menoina, kuinka paljon olet hävinnyt. Toki se pitää hakea kunnalta, jolloin voi saada harkinnanvaraista tukea lisäksi. 

Vierailija
28/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin