Miksi täällä on niin paljon vihaa työttömiä kohtaan.
Kommentit (69)
Työttömyys ei ole mikä tässä vituttaa, vaan se kelaloisinta, kelaloisinta muiden töiden tuloksista revityillä veroilla. Lojujien määrä lisääntyy ---> verot nousee jotta saadaan isompi lojujaisten sakki elätettyä ---> tulosta tekeviltä varastetaan enemmän veroja jolloin tuottavaa tekevien hyötyosuus pienenee = lojujaiset kuppaa suoraan tulosta tekevien taskusta rahaa itselleen. Se tässä vituttaa kosmisesti eikä mikään muu.
Minua vituttaa nykypolven asenteen muutos työtä kohtaan. Minä olin nuorena monena vuonna mopin -ja lapionvarressa. Moppasin lattioita ja kaivoin raksalla selkä hiessä. Nykyään nuo hommat tekee mmuuttajat. Kaveri joka on esimiehenä siivousalalla, sanoi ettei suomalaisilta tule nykyään edes hakemuksia vaikka ei suuria vaatimuksiakaan olisi. Kun minä tein noita moppi -ja lapiohommia yli 20 vuotta sitten, niin lähes kaikki tekijät oli vielä silloin kantiksia ja usein nuoria alle 25-vuotiaita.
Työttömät ovat toisten rahoilla lomailevia veteluksiä. Eivät aloita yrityksiä tai hakeudu työhön kotipaikkansa kaummaksi. Mokomat odottavat vaikka sata vuotta että tullaan tarjoamaan työtä. Parempi olisi pakottaa nämä tekemään jotain korvauksen vasitineeksi kun mokomat elävt veronmaksajien rahoilla. Kiittämättömiä ovat työttömät ja vinkuvat lisää rahaa aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
onhan se ikävää jos on työtön mutta on se ikävämpää työssä käyvien kustantaa toisen ilmainen elämä.
no älä käy töissä niin ei tarvitse kustantaa, jokainen töissä käyvä on meidän puolesta tervetullut kokeilemaan
Kansalaisuus ja oikeudet pois työttömiltä saatanoilta. Sitten vaan potku perseeseen jotta saasta lähtee maasta.
Ketään ei pitäisi pakottaa töihin, vaan jokaiselle pitäisi taata kansalaispalkka, jonka netto voisi olla esim 1500€/kk. Se ei ole paljon, mutta sillä voisi inhimillisesti pärjätä.
Suomen hallitus on hieno kun se haluaa vaan kyykyttää entistä enemmän työttömiä Menkää töihin älkääkä vinkkuko täällä v**** foorumilla