Ärsyttääkö sinua tuo Postin mainoksessa oleva liian itsevarman ja itseensä tyytyväisen näköinen nuori nainen?
Kommentit (121)
Enemmän häirtisee se mies jalat harallaan vihreissä kalsareissa jossain housumainoksessa
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se mainos. Posti kehuu itseään maailman parhaaksi, vaikka ei ole lähelläkään.
Se on heikentänyt palveluitaan todella paljon, mutta väittää päinvastaista. Se on toki jo pitkään ollut tiedossa, että siihen ei voi luottaa.
Se nuori nainen on vain palkattu siihen mainokseen. Hän ei ärsytä, mutta Posti ärsyttää.
Puolentoista vuoden aikana neljä kertaa Posti on kadottanut mun nettikauppasta tilaaman paketin. Onneksi menetin suht vähän rahaa mutta ärsyttää silti. Olen menettänyt luottamuksen Postin toimintaan.
kikkarapää siinä vasemmalla on paljon kauniimpi
Aino mainoksessa taitaa olla oikea malli. Yhdennäköisyys on vain hiusten väri.
Jos itsevarmat ja itseensä tyytyväiset ihmiset ärsyttää, kannattaa huolella miettiä mikä itsessä on vikana. Suosittelen tätä lämpimästi kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Vähän joo, koska on niin omahyväisen oloinen ja hieman katselee nokkavarttaan pitkin. Tosi nätti kyllä ja varsin luonnollinenkin kun puuttuu kaikki karmeat karvamadot ja laminaatit naamasta. Kivat hiukset ja kroppa.
Rehellinen Postin mainos kiinnostaisi. Näyttäisi ne väsyneen näköiset jakajat jotka laittaa luukusta suoraan sisään et ollut paikalla kun yritimme tuoda pakettia kortin ja juoksee karkuun kun paketin vastaanottaja avaa oven ja juoksee lappu kädessä perään kysellen missä paketti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se mainos. Posti kehuu itseään maailman parhaaksi, vaikka ei ole lähelläkään.
Se on heikentänyt palveluitaan todella paljon, mutta väittää päinvastaista. Se on toki jo pitkään ollut tiedossa, että siihen ei voi luottaa.
Se nuori nainen on vain palkattu siihen mainokseen. Hän ei ärsytä, mutta Posti ärsyttää.
Puolentoista vuoden aikana neljä kertaa Posti on kadottanut mun nettikauppasta tilaaman paketin. Onneksi menetin suht vähän rahaa mutta ärsyttää silti. Olen menettänyt luottamuksen Postin toimintaan.
Mä maksoin tänään karhulaskun laskusta jota posti ei ikinä jakanut. Joo, ei ollut kuin vitonen extraa mutta ärsyttää silti.
Vierailija kirjoitti:
on todella kaunis punapää
Melkein voisi olla sen aino-mainoksen punapään sisko. Sekin ihan hurjan nätti nainen.
Ei ärsytä, hän on ihana. Posti ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen paljastaa itsestään aika paljon, jos reagoi itsevarmaan naiseen noin. Joka on vielä näyttelijä.
Tämä. Aloituksen perusteella Ap on katkera ja kateellinen kauniille ja nuorille naisille. Miksi?
Juuri näin. Aloittaja haluaa polkea alaspäin iloisen ja itsestään pitävän naisen. Naisen pitäisi tuntea olonsa surkeaksi, ei hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomen posti on maailman huonoin, ei ole missään paras. No, töpeksinnässä
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen Postin mainos kiinnostaisi. Näyttäisi ne väsyneen näköiset jakajat jotka laittaa luukusta suoraan sisään et ollut paikalla kun yritimme tuoda pakettia kortin ja juoksee karkuun kun paketin vastaanottaja avaa oven ja juoksee lappu kädessä perään kysellen missä paketti on.
Tai ne jakajat jotka repii kirjeitä auki autossa tai ajaa nurin sen mönkkärin niin että postit leviää pitkin pientareita. Jos en olisi tuota itse nähnyt niin en edes uskoisi että sen kolmi(vai nelipyörän) voi saada kumoon ihan suoralla tiellä.
Ja tuon kirjeiden avaajan bongasin sattumalta kun postin auto oli puoliksi jalkakäytävällä parkissa ja ulos asti kuului se toistuva kraaps-ääni kun ikkuna oli kuskilla auki ja niin oli ihmisten kirjepostikin. Koirallakin oli just paljon omia kirjeitä siinä luettavana niin oli aikaa seurata jakajan touhua.
Lisään vielä, että molemmilla oli allaan kulkupeli jossa luki posti eli suotta alatte jankkaamaan että se oli joku muu jakelija.
On muuten paljon nekkejä saatu 45s videoon
Mainoksissa aina joku stressittömän, kiireettömän ja onnellisen näköinen jolla aikaa pysähtyä palvelemaan miten kauaksi aikaa tahansa. K-kaupan mainoksissa itse kauppias tulee tavallisen asiakkaan avuksi. Oli oikein odottamassa että pääsee palvelemaan.
Todellisuudessa saisi potkut alisuoriutumisesta sillä työtahdilla mitä mainoksissa näkee.
Sen jutut. Väittää, että paketit on helpompi noutaa lokerosta kuin entisajan postikonttorista. Ei muuten pidä paikkaansa. Entisaikana se paketti oli siellä paikkakunnan ainoassa postikonttorissa vuoren varmasti, koska muita vaihtoehtoja ei ollut. "Siirsimme toimituksesi hevonkuuseen haluamastasi paikasta..." Ja se postikonttori sijaitsi entisaikaan ihan helposti mun työmatkalla, oli siis tosi lähellä ja iso tyhjä parkkipaikka. Nyt ei ole enää työpaikkaa, eikä postikonttoria. Nykyään on helppoa, jos posti tuo paketin kotiovelle ja postimies oikein soittaa ovikelloa, että paketti saapui, nostapa sisälle. Mutta sitä ei vissiin voinut mainita, koska se ei aina onnistu? Ei ainakaan ilmaiseksi?
Sillä haisee ver i nen pil lu