Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostunut bi kokemuksesta miehen kanssa

Vierailija
02.05.2024 |

Olen siis parikymppinen mies ja tässä jo hetken aikaa miettinyt että pääsis kokeilemaan miltä tuntuisi olla miehen kanssa mutta myös naiset kiihoittaa mutta ajatus toisen miehen mukana olemisesta saa minut myös kiihoittumaan. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ainakin kokeilemaan, vaikka sitten huomaisitkin olevasi enemmän naisista kiinnostunut. Omiin miesten kesken tekemiini seksijuttuihin olen tyytyväinen ja monta kokemusta rikkaampi.

Vierailija
2/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Entä sitten? Sen kun kokeilet. Näissä "piireissä" ainankin näillä leveyspiireillä kun joku kakskymppinen itseään mainostaa kiimoissaan niin tuntuu tulevan pupu pöksyyn kun tapaaminen olisi edessä. Ensiksi kauhee viestittely ja kinutaan kuvia. Ei kuitenkaan uskalla sitten livenä tavata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelun sulle lukemiseksi oheisen keskustelun: https://www.vauva.fi/keskustelu/4614534/haluaisiko-joku-mahd-kysya-jota…

- Ise olen myls biseksuaali mies ja sain tuosta keskustelusta paljon itselleni. - Yritin myös saada tuota keskustelua uudelleen henkiin. Tai oikeammin olisin halunnut sen tehneen "Huomion kipeän biseksuaalimiehen" linjoille kun olsi ollut hänelle kysyttävää.... Toisen biseksuaalin miehen löytäminen ei ole tai ei ainakaan itselleni ole ollut helppa nakki.

Saanko kysyä miten Ap sinä tiedostit ja ymmärsit olevasi biseksuaali?

Vierailija
4/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä miettinytkin että voisi testata, ei vaan oikein ole ollut tilaisuutta missä olisi voinut tai ehdokkaita. Mieluiten mielessä olisi kaksi miestä ja yksi nainen.

Vierailija
5/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä miettinytkin että voisi testata, ei vaan oikein ole ollut tilaisuutta missä olisi voinut tai ehdokkaita. Mieluiten mielessä olisi kaksi miestä ja yksi nainen.

Niin. Onhan se eriasia olla miehen kanssa kahden kuin silloin kun mukana olisi nainen tai naisia....

Vierailija
6/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiäkö ootkin vailla? - Vai mikä mättää? Haluaist kokea seksiä miehen kanssa mutta haluaisit naisen mukaan. Miksi?

7/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitiäkö ootkin vailla? - Vai mikä mättää? Haluaist kokea seksiä miehen kanssa mutta haluaisit naisen mukaan. Miksi?

En ole "Vierailija", mutta pari vuosikymmentä olen pyöritellyt 2M+N-fantasiaa ajatuksena tuottaa naiselle mahdollisimman paljon nautintoa. Ehkä tuotakin, uteliaisuudesta, voisi kokeilla. Mutta, kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut, nämä jutut jäävät fantasiaksi.

Vierailija
8/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole "Vierailija", mutta pari vuosikymmentä olen pyöritellyt 2M+N-fantasiaa ajatuksena tuottaa naiselle mahdollisimman paljon nautintoa. Ehkä tuotakin, uteliaisuudesta, voisi kokeilla. Mutta, kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut, nämä jutut jäävät fantasiaksi."

Oliko tuo nyt sitten Ap:n kommentti? - Jos oli, niin olen vähän pettynyt. - On meitäkin, jotka olemme uskaltautuneet harrastamaan seksiä samaa sukupuolta olevankin kanssa. Mutta pointtini nyt oli enempi se, että itse biseksuaalina miehenä olen joitain kertoja olisin mielelläni kuullut muiden biseksuaalina elävien kokemuksia.

9/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole "Vierailija", mutta pari vuosikymmentä olen pyöritellyt 2M+N-fantasiaa ajatuksena tuottaa naiselle mahdollisimman paljon nautintoa. Ehkä tuotakin, uteliaisuudesta, voisi kokeilla. Mutta, kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut, nämä jutut jäävät fantasiaksi."

Oliko tuo nyt sitten Ap:n kommentti? - Jos oli, niin olen vähän pettynyt. - On meitäkin, jotka olemme uskaltautuneet harrastamaan seksiä samaa sukupuolta olevankin kanssa. Mutta pointtini nyt oli enempi se, että itse biseksuaalina miehenä olen joitain kertoja olisin mielelläni kuullut muiden biseksuaalina elävien kokemuksia.

Ei, en ole ap:kään.

Vierailija
10/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kylään.

m53

Vierailija
11/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole ap:kään.

Kiitos tarkennuksestasi. - Nettikeskustelut on välil vähän raskaita kun aina ei erota kuka on äänessä, josta sitten syntyy tahattomia väärin käsityksiä ja vähintäänkin turhatumista.

M21
12/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon itekkin huomannut että ei tuollaisen löytäminen ole hirveen helppoa koska itselle juuri se että haluaisin olla myös naisen kanssa tuntuu suurimmalle osalle olevan ongelma.

Ja kyllä voi kysyä itse tiedostanut sen siitä kun ajatus siitä että kun ennen on ollut vain naisten kanssa niin myös kiihottaa ajatus siitä että saisin myös olla miehen kanssa ja se vain vahvistunut ajan myötä ja fantasiat ovat lisääntyneet.

M21
13/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen seksuaalista vetovoimaa molempiin. Koen itse enemmän näkeväni itseni romanttisessa parisuhteessa naisen kanssa kuin taas miehen kanssa asia jää pelkälle seksin tasolle (ainakin vielä).

ap

Vierailija
14/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10391 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen seksuaalista vetovoimaa molempiin. Koen itse enemmän näkeväni itseni romanttisessa parisuhteessa naisen kanssa kuin taas miehen kanssa asia jää pelkälle seksin tasolle (ainakin vielä).

ap

Kiitos. - Kuullosti ja vaikutti kovin tutulta... Minä siis se. joka edellä utelin, että miten tiedostit ja ymmärsit olevasi biseksuaali  (/ edellä kommenttien 3 n:ro "3" ,"8" ja 11 kirjoittanut.

Vierailija
15/17 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan hieman vanhempana aloittajan kanssa fiiliksen vaikka vaimon kanssa hyvin meneekin-kova halu kokeilla munaa, en vaan tiedä oisinko yop vai btm

Vierailija
16/17 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaan hieman vanhempana aloittajan kanssa fiiliksen vaikka vaimon kanssa hyvin meneekin-kova halu kokeilla munaa, en vaan tiedä oisinko yop vai btm

Kuule Ei tuota asiaa onko yop vai btm rarvitse etukäteen päättää/ tietää

. Hyvä tietysti olisi, jos löytäisit kumppanin, jonka kanss voisit edetä omaan tahtiisi. Tai paremmin omaan tahtiinne. 

Kuten tuo yllä linkatun ".. Huomion kipeän biseksuaalil..." mies lertoo omasts 1  kerrastaan, kuinka se oli hämmentävä ja pepouseksiä ei hänellä, eikä todellakaan tarvitse olla 1. kerralla.  

Vierailija
17/17 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä