Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löydän pennulle koiraseuraa

Vierailija
02.05.2024 |

Olen hankkimassa koiran ja lähipiirissä ei ole yhtään hyviä mentorikoiria. Haluan että koirani saa mahd hyvät eväät tulla toimeen koirien kanssa aikuisenakin. Pentujen leikkitapaamiset ja pentukoulu on toki suunnitelmissa mutta haluaisin että pentu pääsee tutustumaan hyväkäytöksisiin aikuisiin koiriin jotka voisivat leikkiä sen kanssa ja samalla vähän antaa mallia hyvästä koirien etiketistä. 

Pitääkö tässä liittyä joihinkin Facebok ryhmiin ja siellä kysellä vai mistä te löydätte leikkitrefeille vanhempia koiria?

Koirapuisto on pois kysymyksestä pienen rodun kanssa ja pelkät hihnatapaamiset lenkillä ei ole mitä tarkoitan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä ihan lenkeillä vaan tavannut, ja koirapuistoissa. Niissä koirapuistoissahan on pienten koirien puoli, ja siellä voi aina tilanteen mukaan katsoa minkä oloisia koiria siellä on, ettei ole liian rajuja. 

Itsellä nyt 12-viikkoinen cairnterrierinpentu, ja eilen juuri lenkillä tapasin muita koiranomistajia, joiden koirat juoksi vapaana tuolla lähipuistossa. Päästin omanikin, ja siinä pääsi tutustumaan lähes 10 koiraan kerralla. 

Pentukoiraa ei juuri mikään koira tieten tahtoen vahingoita, mutta toki ne voi vahingossa satuttaa, en toki veisi esim. tuota mun pientä terrierinpentua johonkin isojen koirien koirapuistopuolelle, jossa jotkut rottweilerit ja malamuutit juoksee, ja jo pelkkä päälle astuminen tappaisi tai vammauttaisi mun pennun.

Vierailija
2/5 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meille koirasi kanssa leikkimään. Ei maksa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirapuistot

Onko paikkakunnallasi Koiraryhmiä, niiden kautta etsit koirakavereita

Vierailija
4/5 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pennut käyvät katsomassa naapurin koiraa.

Vierailija
5/5 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain ulkoillessa kysyä aikuisten koirien ulkoiluttajilta voisiko tutustua, minulta on moni kysynyt kun pentu on jäänyt odottamaan. Toki kysyn ikää ja kumpaa sukupuolta, kun oma koirani ei taas kaikista pennuista tykkää, narttu pennut on ok .