Nylla Helsinki
Onko kellään kokemuksia tästä? Klarna esim maksutapana mutta kivijalan osoitetta ei löydy eikä tuo puhelinnumerokaan ole käytössä.. Y-tunnusta ei löydy mistään. Onko joku huijausfirma?
Kommentit (12)
Mina yritin tila vaateita mutta se ei van mene läpi. Jotakin on nytt ei stämma
Huijaus on. Ikävä kyllä ehdin tilaamaan ennen kuin tajusin. Vaatteet on kiinasta.
Jep, kiina kuraa tulee ja palautus maksullista.
Älä vaan tilaa kyseiseltä firmalta mitään. Ihan karmeat housut tuli tänään paketissa. Paketin tulokin kesti pari viikkoa. Kokotaulukko on aivan pielessä. Housut piti olla puuvilla pellavaa. Kuvassa kivat helle housut. Kyllä oli kaikkea muuta. Jotain kreppiä. Puoli takapuolta jäi ulos housuista. Sivuilla oli oikein mitat jotka olisi pitänyt vastata xl . Olisi saanut olla xxxxxl.
Housut maksoivat postikuluineen 33€ huhhuh. En meinaa palauttaa , mutta en myöskään enää tilaa mitään netistä.
Oikeassa olet. Älä vaan tilaa mitään !
On huijausfirma tämä Nylla! Tuotteita ei voi palauttaa. Kiinasta tulevat ja 2 viikkoa kestää. Eivät vastaa mihinkään viesteihin. Ei mitään palautusosoitteita tai lappuja paketin mukana. Älkää tilatko täältä mitään!
NYLLA Helsinki
Älkää vaan ostako mitään firmasta!
Valitettavasti tilasin kivan mekon sieltä. Nyt sain sen: EI VASTAA KUVAN TUOTETTA. Pidin rusetista joka oli kuvan mukaan mekon niskapuolella. Saamassani mekossa, joka oli huolimattomasti tehty ja tummempi kuin kuvassa, puuttui rusetti kokonaan!
Nyt ei palautus asioissa auteta!
Älkää olko tyhmiä te!
Firman sivuille ei pääse antamaan arvostelua!
Älkää missään nimessä tilatko mitään. Huijausta!
Hei,
Minä sorruin ja sain pettyä! Älkää te muut erehtykö! Jos palauttaa tuotteen, niin pitää itse maksaa lähetyskulut Kiinaan!
t.Tea
Näitä huijausfirmoja on pilvin pimein. Ja Klarna vielä rahoittaa näitä. Yritin reklamoida Klarnaan toisesta samanlaisesta "vaatefirmasta", eivät ota mitään kantaa. "Pyörittelevät silmiään". Ja kaikki tietää kiinanpaskaa mitä ei voi palauttaa!!!!
Älkää tilatko mitään täältä!!!!!
Tilasin 3 hametta kesällä, saapumisilmoitus tuli vaan s-postiin&missasin sitä joten tuotteet palautuivat.
Kyselin niiden perään niin vastaus oli että paketti palautui mutta vaatteet tuhottiin heti (niillä joku sellainen käytäntö palautuksien kans näköjään😅, mitä mä nyt en tod.usko, joten eivät voi lähettää uudestaan.
Klarna ei tehnyt asialle mitään muuta kun vastasivat että toivottavasti voin itse tehdä joku kompromissi Nyllan kanssa, kun paketti oli kuitenkin lähetetty.
En ikinä osta sieltä mitään!
Äkkiseltään näyttää, että huijausfirma. En tilaisi.