Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joi 12 loiventavaa tänään!

Vierailija
01.05.2024 |

Sanoin että haisee kyllä varmasti töissä, yritti väittää ettei haise kun käyttää suuvettä illalla ja aamulla. 

No varmasti haisee. Miksi pitää loivennella noin paljon edes??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetelin iltapäivästä alkaen pari pulloa kuoharia ja toista olutta lopettelemassa. Aamulla opettamaan klo 0930 lukioon. Pitää ostaa aski Mynthonia.

Terveisiet miehellesi. Meitä on muitakin!

Huhhuh, menetät kohta virkasi.

Aamuysiltä voin kyllä jo ajaa autoa ja opettaa voi vaikka päätä vähän särkisi

Vierailija
22/30 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötä sille valkosipulia, vie taatusti huomion se löyhkä...

Mikään ei ole hirveämpi haju kuin vanhan viinan ja valkosipulin yhdistelmä. Tappaa vähintään kilometrin säteellä kaiken mikä liikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetelin iltapäivästä alkaen pari pulloa kuoharia ja toista olutta lopettelemassa. Aamulla opettamaan klo 0930 lukioon. Pitää ostaa aski Mynthonia.

Terveisiet miehellesi. Meitä on muitakin!

Mynthon on klassikko.

Nyt selvisi miksi meidän lukion matikan maikka imeskeli sinisiä Mynthoneita!

Jep, sitä se on.

Vierailija
24/30 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta tuo 12 on kyllä aika paljon loiventavaksi vaikka tämän palstan mukatietäjät taas ovat väittämässä mitä. Melkein voisin sanoa että tuolla määrällä päästään loivan sijasta ihan tasamaalle asti.

T. Vanha denso

Keskikaljahan ei edes nouse päähän.

Ei, vaikka kuinka yrittäisi. Ripulin kyllä saa.

Vierailija
25/30 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksisin ja kauas pois jos miesehdokkaani joisi loiventavia ollenkaan. Olen seurannut suvussani alkoholisteja jotka ovat jopa kuolleet sairauteensa ja he ovat piinanneet minua alkoholismillaan. Minä olen seurannut jo ihan riittävän kauan tuon tuhoavan aineen negatiivisia vaikutuksia lähipiiriini ja omaan elämääni. Minkäänsorttinen alkoholismi on minulle täydellinen red flag. Jos ihminen tajuaa että alkoholia pitää vähentää ja kykenee vähentämään sitä, se on vielä ok. Mutta harva kykenee. He ovat niin tapojensa orjia.

Vasta nykyisen kumppanini kanssa olen nähnyt mitä on ns. normaali alkoholinkäyttö. Se on sitä että joskus on juhlissa saatettu juoda mutta alkoholi on saattanut unohtua pitkäksi aikaa ettei sitä tarvitse ottaa. Alkoholi ei ole itseisarvo että sitä pitää saada. Saunaankin voi ottaa ihan hyvin alkoholitontakin olutta. Joskus voi ottaa saunakaljat ja thats it. Tai joskus voi ottaa vaikka kolme kaljaa ja sitten taas ei oteta. Alkoholia ei tarvitse ottaa joka ikinen viikonloppu. Se on normaalia alkoholinkäyttöä.

Jos ollaan tasolla loiventavat, ollaan jo jonkinsorttisen alkoholin ongelmakäytön tiellä.

Vierailija
26/30 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei juo loiventavia koskaan. Jos joisi niin se ei olisi mieheni.

Satanen vetoa, että ukollasi on piilopullo jossain tälläkin hetkellä. Eikö olekin pakottava tarve lähteä etsimään? Et voi koskaan tietää, ellet ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde etsimään. Parempi varmistua näistä asioista. M50

Vierailija
27/30 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei juo loiventavia koskaan. Jos joisi niin se ei olisi mieheni.

Satanen vetoa, että ukollasi on piilopullo jossain tälläkin hetkellä. Eikö olekin pakottava tarve lähteä etsimään? Et voi koskaan tietää, ellet ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde etsimään. Parempi varmistua näistä asioista. M50

Sitä voi olla hankala hahmottaa alkoholin ongelmakäyttäjänä että joku ei jaksa innostua kyseisestä aineesta yhtä paljon kuin itse. Ts. juo itseään kuntoon jossa edes tarvitsisi loiventavia tai pitäisi pitää jotain piilopulloja. Oma mieheni liikkuu ja käy töissä. Ei siinä oikein ehdi törpöttelemään ja aika kusista olisi palautuminen jos meinaisi vielä siihen komboon mahduttaa alkoholin kiskomisenkin.

Vierailija
28/30 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
29/30 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No loiveniko olemus? 

Vierailija
30/30 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän 12 juomaa ole edes paljoa.

No ihan varmasti mittari värähtää. Ajoiko vielä autollakin?