Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä setämiehiä vaivaa? Tapaukset Tommola ja Vornanen

Vierailija
01.05.2024 |

Mistä tuo aggressiivinen, väkivaltainen käytös oikein kumpuaa? Seiskan mukaan Tommola on pitänyt nuorta kakkosvaimoa ja tämä johti raivokohtaukseen ja vaimon pahoinpitelyyn.

HS jutun mukaan silminnäkijät kertoivat, että Vornanen oli käymässä reviiritaistelua ja painia 18 ja 19 -vuotiaiden tyttöjen huomiosta, kun otti aseen esiin ja avasi tulen.

Siis herranjestas sentään myöhäis keski-ikäiset ukot. Naisia pilkataan usein siitä, että vaihdevuodet tekevät kiukkuiseksi, mutta enpä voisi kuvitellakaan itseäni painimassa 18-vuotiaiden lukiopoikien huomiosta ja alkamasta räiskimään aseella vielä päälle. Täytyisi olla akuutti, raju psykoosi ja todellisuudentajun hämärtyminen päällä, jotta voisin edes kuvitella itseni tai kenenkään tuntemani naisen toimivan noin. Mikä näitä setämiehiä oikein vaivaa? Eikö iän mukana pitäisi tulla jotain kypsyyttä, viisautta? 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan kun mietitään jatkuvasti näitä miehiä, muualla tapahtuu paljon. Tämä on kuin ajattelun virus.

Vierailija
2/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Tommolan salarakas tulee lööppeihin esitteleen mustaa silmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin kuumia nykyään. Seksikkäät vaatteet ja hyvä runko monella nuorella.

Vierailija
4/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti ja hakkasi vaimon vielä siihen päälle. Melkoinen loppukevennys tosiaan.

Vierailija
5/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiesten vaihdevuodet johtavat tällaiseen totaaliseen sekoamiseen. Siinä menee samalla ura ja perhe, mutta kun setämiehellä on oikeus saada nuorta naista. Omasta mielestään.

Vierailija
6/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus, mahdollisesti alkava muistisairaus.

Vierailija
7/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 48v mies, en tunnista käytöstä itsessäni, olen kaikenlisäksi raitis. Sinun pitää kysyä kyseisiltä herroilta mikä heitä vaivaa, voi olla että ovat myös ammattiavun tarpeessa, mahdollisia päihdeongelmia. Unohdetaan se ammuskelu, jo se että painii baarissa jostain tuolista saadakseen 18v ja 19v naisten huomion on jo niin naurettavaa toimintaa, että mitäpä tuohon voi sanoa, hän itse varmasti voisi vastata mikä häntä vaivaa, minuakin kiinnostaisi kuulla.

Vierailija
8/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiesten vaihdevuodet johtavat tällaiseen totaaliseen sekoamiseen. Siinä menee samalla ura ja perhe, mutta kun setämiehellä on oikeus saada nuorta naista. Omasta mielestään.

Testotasot romahtaa ja erektio pehmenee, ehkä siitä tulee identiteettikriisi?

Vierailija
9/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tietoa ja on taitoa ja on rohkeutta, ja sitä ei muilla tunnu olevan, sitä näkemystä niin sitten on vähän niin kuin velvollisuus lähteä.

Vierailija
10/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään? 

Vierailija
11/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 48v mies, en tunnista käytöstä itsessäni, olen kaikenlisäksi raitis. Sinun pitää kysyä kyseisiltä herroilta mikä heitä vaivaa, voi olla että ovat myös ammattiavun tarpeessa, mahdollisia päihdeongelmia. Unohdetaan se ammuskelu, jo se että painii baarissa jostain tuolista saadakseen 18v ja 19v naisten huomion on jo niin naurettavaa toimintaa, että mitäpä tuohon voi sanoa, hän itse varmasti voisi vastata mikä häntä vaivaa, minuakin kiinnostaisi kuulla.

Ihanan tervejärkinen kommentti, olen täysin samaa mieltä. Elävässä elämässä toivottavasti ja uskon että onkin enimmäkseen kaltaisiasi ihania miehiä, vähemmistönä noita tommoloita ja vornasia. Tämä palsta vaan välillä kyllä vääristää kuvaa. 

Vierailija
12/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää aggressiivista alfoista joten miehet yrittää olla sellaisia. Jos naiset pitäisi kilteistä tavismiehistä niin ei noita öyhöttäjiä olisi.

Vierailija
13/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää aggressiivista alfoista joten miehet yrittää olla sellaisia. Jos naiset pitäisi kilteistä tavismiehistä niin ei noita öyhöttäjiä olisi.

Useimmat eivät todellakaan tykkää!! Toki joukkoon mahtuu aina noita outoja, sekä naisissa että miehissä.

Vierailija
14/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin pitäis kysyä että miksi parikymppiset tsirbulat hakeutuu vanhojen ja varakkaiden miesten lähelle?

Vierailija
15/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet haluaisivat nuoren naisen, harva vaan uskaltaa yrittää. Eniten pelkäävät lähipiirin asennetta, puolisonsa menettämistä, pakkeja ja riittämättömyyttä nuorelle naiselle.

Vierailija
16/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään? 

Osaavat laittaa ja korostaa sekä treenata kroppaansa aiempaa paremmin.

Vierailija
17/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin pitäis kysyä että miksi parikymppiset tsirbulat hakeutuu vanhojen ja varakkaiden miesten lähelle?

Vauraus, taloudellinen turva. Sitten setämies joutuu kakkoskierrokselle ja vaipparalliin uudestaan.

Vierailija
18/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet haluaisivat nuoren naisen, harva vaan uskaltaa yrittää. Eniten pelkäävät lähipiirin asennetta, puolisonsa menettämistä, pakkeja ja riittämättömyyttä nuorelle naiselle.

Muut pelkää sitten lattiasta kimpoavia luoteja.

Vierailija
20/58 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän