Entäs: Miksi luulet miesten kiinnostuvan vanhemmista naisista? Onko itsetunnon pönkittämistä, vallanhalua vai jotain muuta?
Itse näen asian niin että mies on luonteeltaan umpimustasukkainen ja haluaa varmistaa ettei joka kolli kuolaa tyttöystävän perään. Ja että se "vanha nainen" on niin epätoivoinen että sietää mitä vaan kun ei oikeen ole liikaa tarjontaa sinkkumarkkinoilla.
Minulle eräs mies vastasi tuohon kysymykseen että "siksi kun heidän kanssa ei tarvii tapella, sietävät enemmän kuin nuoremmat naiset".
Kommentit (25)
En tunne tai tiedä kylläkään yhtään miestä joka haluaisi itseään vanhemman naisystävän. Kyllä joka ukon unelma on se max 25 v isopovinen ja tiukkalihainen rypytön nainen.
Vitunsaantimahdollisuus on korkeampi ja vanhemmat naiset eivät ole kimittäviä pissiksiä.
M24
En tunne yhtään miestä joka olisi kiinnostunut vanhemmista naisista. Heitä on äärimmäisen vähän.
Isäni on naimisissa itseään vanhemman naisen kanssa. Yleensä syy on rakkaus.
Sen jälkeen kun olet yhtynyt erittäin iäkkääseen +80v naiseen, eivät nuoremmat tunnu enää miltään.
Lapsuuden seksuaalitraumat, vaikka niitä ei halutakaan myöntää miehillä olevan.
Ystävälläni on vanhempi vaimo. Hän on aina pitänyt vanhemmista naisista.
Viisaus, elämänkokemus ja henkinen tasapaino. Kuten kaijo koo laulaa: ei rakenna urheilleen huonetta kuiin teini.
Kun olin 36, kokeilin yhtä 69v maatilan mammaa.
Yllätyksekseni täytyi todeta että tuollainen ikänsä fyysistä työtä tehnyt nainen oli kullin ympärillä tiukempi kuin siiderillä marinoitu kaksvitonen.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään miestä joka olisi kiinnostunut vanhemmista naisista. Heitä on äärimmäisen vähän.
Minä en tunne yhtään kiinalaista enkä intialaista. Heitä on äärimmäisen vähän.
Isällä 7 v vanhempi vaimo. Menivät naimisiin 24 ja 31v.
Eiköhän miehistäkin ole kiva olla ihailun kohteena? Nuoret naiset vaativat palvontaa eivätkä välttämättä itse anna suhteeseen juuri mitään.
oon 63 vuotia ja mulla on 45 vuotias mies.
Mikä kenelläkin syynä. Rakkaus varmaan jos vakavampi suhde. Jos kevyt seksisuhde, luulot että vanhempi nainen on automaattisesti kokeneempi ja hyvä sängyssä.
Heitä kiinnostaa seksi kypsän naisen kanssa.
Vaimo on 8v minua vanhempi. Ikäero ei enää ole mitään, mutta kun aloimme seurustella olin 21-vuotias opiskelija. En aluksi tajunnut ikäeroa olevan noin "paljon", ihastuin iloiseen ja itsevarmaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ystävälläni on vanhempi vaimo. Hän on aina pitänyt vanhemmista naisista.
Luultavasti vanha puoliso oli ainoa jonka hän onnistui saamaan. Otti sen joka oli otettavissa kun oli aikansa hakannut päätään seinään nuorten naisten suuntaan.
Enpä tiedä. Olisko ihastuminen ja rakastuminen. Joku loksahti kohdilleen ja oli yhteisiä asioita. Kunhan ei nyt ole aivopesty mies ja ajattelee itse.