Palojonko teitä on tätä porukkaa johon sopii: 'Exäni perusti perheen toisen kanssa ja itse oireilin pahasti.' Entä perheen perustanut exä -
Palojonko teitä on tätä porukkaa johon sopii: 'Exäni perusti perheen toisen kanssa ja itse oireilin pahasti.' Entä perheen perustanut exä - hymyilikö elämä todellakin? Mitä sanotte?
Kommentit (4)
Minä voin sanoa, että nykyiselläni (tai siis hänen exällään) oli eroprosessi kesken kun aloimme seurustella (ei kuitenkaan perhettä perustettu heti). Ja oli siitä seuraavat 3 vuotta.
Meillä oli ja on asiat oikein hyvin, molemmilla oli hieman outo suhde takana ja osasimme tuolloin varsinkin arvostaa tätä ihanaa normaalia! Nyt jo arkipäiväistynyt, mutta silti kiitollinen..
Ei, ei aikuisen ihmisen käytökseen kuulu kiukuttelu, kiusaaminen ja kostaminen. Eroa pitää surra ja käsitellä. Ei käyttäytyä huonosti. T. Kokemuksella
Se on kyllä niin että edelliset suhteet pitää selvittää todellakin ja saada päätökseen ennen kuin edes harkitsee uutta suhdetta. Ei paskan päälle voi rakentaa mitään toimivaa uutta. Elämä vaan menee pilalle jos ei jo mennyt exäsotkusta.
Kuinkahan paljon on suhteita jotka muka ovat päättyneet aborttiin mutta todellisuudessa eivät ole ollenkaan. Voi käydä jopa niin että siitä se tosisuhde vasta alkanutkin... Mutta mitä tehty - jotain mikä tuhoaa osapuolet.
Montakohan aborttiin päätyvää lasta syntyy nytkin vappuna kun juhliminen = paneminen... Juhlissa olisi kyllä muutakin tekemistä kuin seksin harrastaminen vai eikö sitä saada muuta kuin kännissä? Aivan hirveää jos näin on.
Sanoisin nyt, että kusin tämän aloituksen johdosta kenkäkaappiin.