Asunnon parveke menee ihan hukkaan
Siellä ei voi olla kuin maksimissaan 10 minuuttia kunnes naapurin ketjupolttaja tulee savustamaan. En tajua miksei parveketupakointia voida oikeasti jo yleisesti kieltää.
Kommentit (86)
Olisitko AP enemmän ok- kuin kennostoa-asuja? Miksi ihmiset jotka eivät siedä naapureita asuvat kennosto asunnoissa.
Jos et tunne suurta vetoa mehiläisten tai muurahaisten asumismuotoon niin muuta taloon, jossa ei asu muita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä todella ärsyttävää. Minua usein harmittaa, kun nykyisessä asunnossa ei ole parveketta. Ajattelen sitten, että eipähän tarvitse olla tupakansavussa.
On teillä ongelmat. Mietin ulkona röökatessa että ei ole asukkailla mukavaa jotka asuvat röökipaikan kohdalla siinä yläpuolella juurikin. Omapa on valinta sitten muuttaa siihen asumaan. Koirat voisi kusettaa muualle kuin rapun eteen.
Meidän talossa röökipaikka ei ole kenenkään asunnon alapuolella, vaan n. viiden metrin päässä parkkipaikan toisella puolen. Tyytyväinen olen. Koirista samaa mieltä.
Se on hyvä asia. Osaisikohan savuttomat viedä roskat roskikseen eikä levittää alaoven eteen. Onkohan liikaa vaadittu?
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos tupakoitsijat komennetaan parvekkeilta pihalle, alkaa valitus siitä että savu kantautuu lasten leikkipaikoille.
Miksi niiden pitäisi mennä tupakoimaan leikkipaikoille?
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos tupakoitsijat komennetaan parvekkeilta pihalle, alkaa valitus siitä että savu kantautuu lasten leikkipaikoille.
Meillä tupakointipaikka on osoitettu parkkipaikan viereen, siinä on katos ja tupakkaroskis, mutta silti tupakoijat polttavat ympäri pihaa ja roskaavat vielä tumpeillaan pihan. 90 % tupakoivista on vain välinpitämättömiä ja itsekkäitä. Odotan sitä aikaa kun tupakka kielletään kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla joku polttaa hiton imelää ja keuhkoihin käyvää dullaa partsilla ja se tarttuu ihan kaikkialle pintoihin ja tunkeutuu asuntoon sisään se haju. Et voi pitää parvekkeen ovea auki tai ikkunoita. Ei voi vieraita pyytää kun niin järkyttävä katku. Millä näistä pääsee eroon?
Nyt kannattaa miettiä jos tekisit itse muutoksia, aika vaikeaksi tämä sinun elämäsi on nyt tehty ulkopuolisten toimesta myöskin. Metsään ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä todella ärsyttävää. Minua usein harmittaa, kun nykyisessä asunnossa ei ole parveketta. Ajattelen sitten, että eipähän tarvitse olla tupakansavussa.
On teillä ongelmat. Mietin ulkona röökatessa että ei ole asukkailla mukavaa jotka asuvat röökipaikan kohdalla siinä yläpuolella juurikin. Omapa on valinta sitten muuttaa siihen asumaan. Koirat voisi kusettaa muualle kuin rapun eteen.
Meidän talossa röökipaikka ei ole kenenkään asunnon alapuolella, vaan n. viiden metrin päässä parkkipaikan toisella puolen. Tyytyväinen olen. Koirista samaa mieltä.
Se on hyvä asia. Osaisikohan savuttomat viedä roskat roskikseen eikä levittää alaoven eteen. Onkohan liikaa vaadittu?
Tupakoijat ne niitä roskia levittävät, kun tupakantumpitkin heitetään maahan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla kielletty. Inhottavaa ku henki salpautuu ja silmät vuotaa tupakan savun takia eikä saa nauttia omalla parvekkeella ihanasta kelistä kerranki.. Itse asun okt mutta silti olen parveke tupakointi vastainen. Riippuvaisuus on rumaa
On kyllä se kofeiiniriippuvuuskin rumaa. Menkäähän peilin eteen suutanne katsomaan, ryystäjät.
Meidän taloyhtiössä kiellettiin parveketupakointi reilu vuosi sitten. Kielto on pitänyt hyvin. Aloite lähti taloyhtiön lapsiperheiltä, jotka eivät ymmärrettävästi halunneet nukuttaa lapsiaan parvekkeella, jonne tupakansavu kantautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittakaa lisää ja pilatkaa kaikki ilo elämistä. Odottakaas kun alkaa parveketupakoinnin sijasta grillaus taas yleistymään, kyllä haisee!
Kukaan ei grillaa 20 kertaa vuorokaudessa yötä myöten.
Mutta sitten kuuntelevat musiikkia, huutavat ja päästävät kakarat sinne parvekkeelle mesoamaan, ryyppäävät jne. Kamalaa yrittää elää omaa elämäänsä. Koirat ja kissat pitävät meteliä ja tiskauksenkin äänet kuuluvat. Hyi yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla kielletty. Inhottavaa ku henki salpautuu ja silmät vuotaa tupakan savun takia eikä saa nauttia omalla parvekkeella ihanasta kelistä kerranki.. Itse asun okt mutta silti olen parveke tupakointi vastainen. Riippuvaisuus on rumaa
On kyllä se kofeiiniriippuvuuskin rumaa. Menkäähän peilin eteen suutanne katsomaan, ryystäjät.
Haha, ihan kuin tupakoivat olisivat kaikki teenjuojia.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu tähän olisikin tupakoinnin kieltäminen laissa, tupakkatuotteiden myynti laittomaksi. Ei siihen kovinkaan montaa vuotta menis, niin kukaan edes kaipaisi niitä ja nuoriso ei saisi käteen niitä, kun varmasti 90% tupakoitsijoista on aloittanut polttamisen sieltä yläasteen pihalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät suinkaan kaikki. Kaikki on pilalla kun ei osata arvostaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittakaa lisää ja pilatkaa kaikki ilo elämistä. Odottakaas kun alkaa parveketupakoinnin sijasta grillaus taas yleistymään, kyllä haisee!
Mutta sitten kuuntelevat musiikkia, huutavat ja päästävät kakarat sinne parvekkeelle mesoamaan, ryyppäävät jne. Kamalaa yrittää elää omaa elämäänsä. Koirat ja kissat pitävät meteliä ja tiskauksenkin äänet kuuluvat. Hyi yök!
Nuo on niitä samoja, jotka tupakoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa osaa kaikki tehdä niin. Mistäpä sen tietää tupakoiko roskaajat vai ei. Ärsyttävää sekin on, roskaaminen siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua ei äänet häiritse, ainoastaan tupakansavu. En halua sitä keuhkoihini.
Se on aika jännä, että kaikki uusimaan ara-asunnot antaa polttaa rauhassa. Ja sitten niillä on tavoitteena savuton suomi. Hyvin menee hallitus.
Mun naapuri lopetti tupruttelun kun sai syövän. Se on varmaan ainoa tapa toivoa, että toinen lopettaa. En kyl tosin tehnyt parvekkeella mitään. Riitti, että tuuletus tuli toisesta ikkunasta, jonne savu ei päässy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua ei äänet häiritse, ainoastaan tupakansavu. En halua sitä keuhkoihini.
Meteliin auttaa korvatulpat, mutta savuun ei auta yhtään mikään. Paitsi se, että et käytä parveketta, josta olet maksanut kovan hinnan.
Ap
Pistät vahingon kiertämään ja aukaset parvekkeelle purkin surströmingiä kesäksi, niin ei käytä kukaan muukaan parveketta kesällä;)
Vierailija kirjoitti:
Pistät vahingon kiertämään ja aukaset parvekkeelle purkin surströmingiä kesäksi, niin ei käytä kukaan muukaan parveketta kesällä;)
Höpöhöpö. Tuulet vie kaiken hajun.
Ainoa ehkä tapa on tuoda sinne 100+ biojätekassia ja sekajätekassia. Tosin sekään ei auta, koska tupakoitsijoilla on kuollut hajuaisti jo aikoja sitten.