IL: Valkoinen kurittaja palaa piiskaamaan suomalaisia
Ei liity Riikka Purraan eikä Timo Vornaseen, vaan talvi on IL sääuutisten mukaan jättänyt takaportin auki ja on palaamassa tuoden kylmää ilmaa ja lumisateita koko maahan.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/33cf8f79-e4b1-43f8-9452-d0f9bf332…
Kommentit (21)
Eikö Riikka ollutkaan se Iltalehden Valkoinen kurittaja?
Vierailija kirjoitti:
Arvelin, että Purra tai Orpo.
Orpo on yhä lomalla, ei tietoa paluusta.
Minä luulin että Vornasella raippa ainoastaan tallella ja nyt tulee runtua :0
Kaikki Lapissa asuvat tietää, että näin voi tähän aikaan vuodesta käydä
Taasko se saatanan r.a.s.i.s.t.i tulee tänne? Jo loppuu pohjolan niikkereiden hyväksikäyttö, prkl.
Vierailija kirjoitti:
Lapissa joo, mutta ei tämä koko maassa ole normaalia, että vielä huhtikuun loppupuolella ja toukokuussa tulee lunta. Kevät vaan viivästyy ja viivästyy. Saadaanko kesää ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapissa joo, mutta ei tämä koko maassa ole normaalia, että vielä huhtikuun loppupuolella ja toukokuussa tulee lunta. Kevät vaan viivästyy ja viivästyy. Saadaanko kesää ollenkaan?
Ilmaston lämpeneminen ahdistaa minua
-vihreä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vihreä
No se on joku merivirta joka on hyytynyt, koska ilmasto on lämmennyt ja Suomeen tulee trooppisen lämmön sijaan uusi jääkausi, tai jotain semmoista.
Täyttä kärsimystä koko huhtikuu 😔
Vierailija kirjoitti:
Täyttä kärsimystä koko huhtikuu 😔
Sanopa muuta, huhtikuu tuntui ihan helmikuulta. Loputon talvi.
Aloittaja valehtelee. Tuossa ei puhuta lumisateista koko maassa, vaan Pohjois-Suomesta ja Itä-Suomesta.
Vielä ehtii osallistua keräykseen Ukrainalle 2.5 asti.
Keräyksen tuotto luovutetaan 9.5 Ukrainalle.
Operaatio sisua rajalle!
Kansalaiskeräys vie historian suurimman yksityisen avustuspaketin Suomesta Ukrainaan voitonpäiväksi
Tässä linkki josta pääsee osallistumaan
https://www.zeroline.fi/pages/sisua
Pekka Toveri:
https://twitter.com/PToveri/status/1785034989551157731
No muutostahan sitä povattiinkin ja tässä se on. Mieluummin näin, kuin 40 astetta hellettä ja hirmumyrskyjä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja valehtelee. Tuossa ei puhuta lumisateista koko maassa, vaan Pohjois-Suomesta ja Itä-Suomesta.
Korjataan: kylmää ilmaa luvassa koko maahan, itään ja pohjoiseen mahdollisesti myös lumisateita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on yhä lomalla, ei tietoa paluusta.
Miksei saisi olla lomalla? Aika tiivis työ on ollut. Kohtahan kaikki kansanedustajat jäävät 3 kuukauden kesälomalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin että Vornasella raippa ainoastaan tallella ja nyt tulee runtua :0
Vornasen piiska tulee hakemaan kaikki toisinajattelijat persujen kevätkokoukseen, jossa heidät ohjelmoidaan ajattelemaan kansallismielisesti. Ainakin eilen joku täällä näin uhosi, että poliisilla kuten Vornanen on valtuudet ja kyvyt selvittää kaikkien ip-osoitteet!
Toivottavasti koko kesän lämmöt olisi 9-19 astetta. Pukeutukaa oikein jos on kylmä. Kuumuutta kun ei pääse pakoon ellei istu ilmastoidussa toimistossa/kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vihreä
No se on joku merivirta joka on hyytynyt, koska ilmasto on lämmennyt ja Suomeen tulee trooppisen lämmön sijaan uusi jääkausi, tai jotain semmoista.
No onneks mulla on kämppä Teneriffalla.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti koko kesän lämmöt olisi 9-19 astetta. Pukeutukaa oikein jos on kylmä. Kuumuutta kun ei pääse pakoon ellei istu ilmastoidussa toimistossa/kodissa.
Talvea on ollut jo ihan tarpeeksi, varmasti jokainen talvifani on ehtinyt tarpeeksi nauttia. Varmasti riittämiin jo jokaiselle. Sitten kun on kesän aika, kuuluu olla myös kesän lämpötilat.