Montako vappumunkkia syöt?
Mä yhden pienen Fazerin paistopisteen vadelmamunkin, ihanan pehmeä.
Kommentit (48)
Aion huomenna pienen taikinan tehdä miehen paistettavaksi, joten ehkä 2-4
En ottanut. Kokeilin kaupan herrasväen pikkuleipää ja oli huonoksi mennyt kun ei hilloa ole välissä juur lainkaan, pelkkää vehnäjauhoa. Se on kai sitä bisnestä. En kokeile enää, ehkä leipomo olisi parempi.
En yhtään. Simaa kaipaisin, mutta en viitsinyt tehdä, kun ei sitä juo perheessä kukaan muu kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Simaa kaipaisin, mutta en viitsinyt tehdä, kun ei sitä juo perheessä kukaan muu kuin minä.
Osta kaupasta Kaskein sima lasipullossa, on hyvä!
Olen tänään syönyt kolme. Kaksi oli hillolla ja yksi ilman.
Olen neljä nyt syönyt. Huomenna varmaan vielä kaksi lisää
Eilen yhden iltakahvilla, tänään söin päiväkahvilla yhden. Yksi on vielä jäljellä.
En yhtään. Valitsen kahvin kanssa jonkin muun leivonnaisen.
Eilen söin yhden pienen munkkipallon sekä yhden isohkon rinkelin. Tänään kans yhden rinkelin.
Aivan liikaa.
En yhtään vappumunkkia tahi tippaleipää, mutta paistoin uunissa eilen ja tänään donitseja. Söin yhteensä 4.
28, käyn salilla ja kulutan paljon. Olen bodaava mies.
Voivatko luostarimunkit syödä sokerihillomunkkia? Ja lohkaisevatko vitsejä siitä aiheesta, kyllästyneet totaalisesti vitsailuun vai ovatko vakavana hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Voivatko luostarimunkit syödä sokerihillomunkkia? Ja lohkaisevatko vitsejä siitä aiheesta, kyllästyneet totaalisesti vitsailuun vai ovatko vakavana hiljaa?
Entä syökö prinssit prinssinnakkeja ja prinsessat prinsessaleivoksia?
Myydäänkö munkkeja munkkiluostareissa?
En yhtään. Ei löytynyt valmiina "kaiketonta", enkä jaksanut käydä itse taikinaa väsäämään, vaikka ihan hyviä reseptejä löysin.
Koko vappuna 1.