Asun Kotipizzan yläpuolella, ovat Rescuessa suosikkejani, syön nykyään käytännössä VAIN kotipizzaa
Olen n36, hoitsu, työssäkäyvä joka asuu Kotipizzan yläpuolella, vain hissinnapin päässä heidän ovestaan, hissin ovet avautuvat käytännössä omaa oveani ja Kotipizzan ovea vastapäätä.
Käytän Rescue- clubia ja tuo kotipitsa siis palvelussa suosikkini, saan heiltä ilmoituksen kun tulee pizza joka ei kelpaakannasiakkaalle, repeämä, väärä täyte yms, eivät reskuuta palaneita.
Harrastan liikuntaa ja teen kolmivuorotyötä. Reskuutan paljon muutakin mutta nyt siis huomasin että eteiseen kertyy liikaa pitsalaatikoita. Kuitenkin tuo virheellinen pitsa jonka pelastan maksaa yleensä 8.90 ja tykkään siitä- elän pitsalla koko päivän, minulla on lajitella myös pakastettuja neljänneksiä yms puolikkaita.
Syön myös marjoja, pitsoisskin vaihtelua kun en valitse itse.
Muita joilla jopa ongelmia halpuutus ja jäönnösruokien kanssa, nauttiminen ehkä liiallistakin?
Oma puolustukseni tuo halpuus, 8.90 päivän pääateriasta eikä aikaa mene tekemiseen mutta yksipuolisuus arveluttaa!
Kommentit (5)
Tuleeko ne hajut asuntoihin, ei? Muistan kun simpukat kiellettiin täytteistä.
Ei kiinnosta veroa kiertävät botuliinimátúpizzeriat, joten Kotipizzaa suosin itsekin.
Onneksi siinä on se hissi ettei tarvitse liikkua kun syö jatkuvasti pizzaa ja korkeat painotavoitteet täyttyvät nopeasti.
Aika kallis?
että joku viitsisi kytätä ja syödä pilalle mennyttä tai väärillä täytteillä eikä takuuta että saa juuri uunista tulleena. Moni pizzeria myy ihan juuri tuoreena omilla lempparitäytteillä 8-10€ hintaan