Voiko lääkärille mennä jos on runsaat kuukautiset juuri alkaneet??
oli siis lääkäri aika ja kuukautiset ajoituu juuri pahimmalle vuotopäivälle. Mikään tampooni ei auta.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levittele muualla römpsääsi. 🤮
Mikä s ua vaivaa? :D
Ei sillä ole parempaa tekemistä
No onhan se kivaa kertoilla tuntemattomille mite vee vuotaa. Täällähän näitä lääkäreitä on vapunaattona.. 🙈
No Soita edes terveysasemalle tms ja kysy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi.
Soita ja kysy, että kannattaako tulla
mahtaako olla vappuna auki?
Siis sitten, kun aukeaa.
Niin sitten kysyt kannattaako siirtää aikaa, koska runsaat kuukautiset. Se on tosiaan harmi, jos se siirtyy kovin pitkälle, mutta itse en menisi.
Toisaalta kuinka vakava vaivasi on?
En tiedä mutta en esim pysty pyöräilläku ollut kipua alapäässä :/
Harmillista. Sinuna välttäisin tamponeja.
Ja sen verran tiedoksi, kun te muut ehdottelette tamponin käyttöä. Sain vaikutelman, että Ap voi olla kovinkin nuori henkilö, on antanut myös ilmi, että hän ei tiedä miten käyttää tamponia. Miettikää vähän, että kannattaako sitä tamponia hirveästi suositella nyt?
Ap voisit kokeilla terveysasemalla alapääpesua just ennen lääkärin tapaamista, jos se saattaisi auttaa edes sen tutkimuksen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten hyvä aika harjoitella tampoonin käyttöä. Se helpottaa elämää huomattavasti. Varsinkin, kun on runsaat kuukautiset, niin kannattaa käyttää tampooneja.
Kukin tyylillään, mutta minä en käytä. Antaa ap:n päättää mikä on hänelle mieluisampi.
Minäkin käytän yleensä siteitä, mutta tietysti tiedän ja osaan tarvittaessa käyttää myös tamponeja.
Minä väännän torttuun käsipyyhkeen niin kyllä on hyvä.
Lääkäri ei säikähdä vuotavaa veetä. On nähnyt niitä ennenkin. Jos hävettää, niin pidä vaivasi.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri ei säikähdä vuotavaa veetä. On nähnyt niitä ennenkin. Jos hävettää, niin pidä vaivasi.
Kiitos, tämä oli hyvä neuvo.
No voi tietenkin tutkia vaikka olisi vuotoa. Ja eiköhän tamponi sentään puoli tuntia pidä? Mainitset että on parhaillaan runsas vuoto. Ei lääkäri ole moksiskaan.