Voiko lääkärille mennä jos on runsaat kuukautiset juuri alkaneet??
oli siis lääkäri aika ja kuukautiset ajoituu juuri pahimmalle vuotopäivälle. Mikään tampooni ei auta.
Kommentit (48)
Jos häpyhuulet tutkitaan, niin ajattelisin ettei pieni verenvuoto haittaa. Gynekologit hoitavat synnytyksetkin ja niissä monesti tulee verta ja voi tulla paljonkin. Joutuvat alapäitä silloin ompelemaan kasaan, että verenvuoto lakkaa. Itse menetin ensimmäisessä synnytyksessä verta ihan kunnolla. Eli uskoisin, ettei pieni verenvuoto haittaa. Laita tampooni.
Vierailija kirjoitti:
Jos häpyhuulet tutkitaan, niin ajattelisin ettei pieni verenvuoto haittaa. Gynekologit hoitavat synnytyksetkin ja niissä monesti tulee verta ja voi tulla paljonkin. Joutuvat alapäitä silloin ompelemaan kasaan, että verenvuoto lakkaa. Itse menetin ensimmäisessä synnytyksessä verta ihan kunnolla. Eli uskoisin, ettei pieni verenvuoto haittaa. Laita tampooni.
Kuka puhui pienestä? ap:han sanoi että runsaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papa-koetta ei voi ottaa, kaikki muu onnistunee.
Vuodanko ne veret sit vaan lääkäri pöydälle?? :DD
Menkäähän pennut muualle trollaamaan.
Nyt on sitten hyvä aika harjoitella tampoonin käyttöä. Se helpottaa elämää huomattavasti. Varsinkin, kun on runsaat kuukautiset, niin kannattaa käyttää tampooneja.
Vierailija kirjoitti: en osaa käyttäö tamponeja
Ai sulla on aika Porvoon terveyskeskukseen. Aloituksessa erehdyit sanomaan, ettei mikään tamponi auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui pienestä? ap:han sanoi että runsaat
Kuukautiset vs litra verta. Harvemmin kenelläkään sellaiset Niagarat on. Synnytys ja menkat ovat vähän eri levelillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: en osaa käyttäö tamponeja
Ai sulla on aika Porvoon terveyskeskukseen. Aloituksessa erehdyit sanomaan, ettei mikään tamponi auta.
Hahaa totta, ei varmaan auta kun ei käytä. Suatanan lapasia jotkut ovat, uusavuttomat vässykät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi.
Soita ja kysy, että kannattaako tulla
mahtaako olla vappuna auki?
Siis sitten, kun aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi.
Siis sitten, kun aukeaa.
Niin sitten kysyt kannattaako siirtää aikaa, koska runsaat kuukautiset. Se on tosiaan harmi, jos se siirtyy kovin pitkälle, mutta itse en menisi.
Toisaalta kuinka vakava vaivasi on?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten hyvä aika harjoitella tampoonin käyttöä. Se helpottaa elämää huomattavasti. Varsinkin, kun on runsaat kuukautiset, niin kannattaa käyttää tampooneja.
Kukin tyylillään, mutta minä en käytä. Antaa ap:n päättää mikä on hänelle mieluisampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi.
Siis sitten, kun aukeaa.
Niin sitten kysyt kannattaako siirtää aikaa, koska runsaat kuukautiset. Se on tosiaan harmi, jos se siirtyy kovin pitkälle, mutta itse en menisi.
En tiedä mutta en esim pysty pyöräilläku ollut kipua alapäässä :/
Täältä kö näitä perseesi asioita kyselet. Vedä käteen piirakkasi. Sun vee ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Täältä kö näitä perseesi asioita kyselet. Vedä käteen piirakkasi. Sun vee ei kiinnosta.
Taisi kuitenkin kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Levittele muualla römpsääsi. 🤮
Mikä s ua vaivaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi.
Siis sitten, kun aukeaa.
En tiedä mutta en esim pysty pyöräilläku ollut kipua alapäässä :/
Harmillista. Sinuna välttäisin tamponeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levittele muualla römpsääsi. 🤮
Mikä s ua vaivaa? :D
Ei sillä ole parempaa tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Vaihda se vastaanottoaika.
Toiv ei anna sit taas kk pääh kun on menkat!
en osaa käyttäö tamponeja