Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukka vei seksihalut?!

Vierailija
07.09.2008 |

Mulla on ollut kierukka kohta kolme vuotta ja tuntuu että seksihalut on hävinneet sen myötä - voiko pitää paikkansa vai onko suhde vaan muuten väljähtynyt? Seksin aloittaminen ei kiinnosta mutta jos mies tekee aloitteen niin kyllä siihen pikkuhiljaa lähden mukaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillerit, laastari, ehkäisyrengas, kondomi ja tällä hetkellä on hormonikierukka käytössä. Mikään edellä mainituista ei ole vaikuttanut seksihaluihini millään tavalla. Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja jopa toivottiin, että kierukka vähentäisi haluja, mutta ei. Ei mitään vaikutusta.

Vierailija
2/5 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakeropuhetta, ainkin omalta kohdalta voin sanoa ;) Luulin myös näin käyneen, mut kas, erosimme ja olen oikea seksipeto (näin olen kuullut uuden sanovan..hihih)

Mutta tietysti toivon että saatte asiat sovittua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni pillerit vaikuttivat niin paljon että vaihdoin kuparikierukkaan. Hormonikierukassa samat hormonit kuin pillereissäkin joten on hyvin mahdollista että haluttomuutesi johtuu (osin ainakin) kierukasta. (Eikös av:llä ollut pari päivää sitten ketju jossa tosi monet juuri tätä valittivat?)

Vierailija
4/5 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitettiin hormonikierukka synnytyksen jälkeen, halut ovat taas kunnossa.

Vierailija
5/5 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmassa suhteessa ei tehnyt mieli ja nyt kun on ollut kierukka ja vähän ennenkin on seksi taas maistunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän