Tutkijat: Suomessa tapahtuu pinnan alla ikäviä asioita
Lapset ja nuoret kokevat tällä hetkellä ulkopuolisuutta entistä enemmän, kertoo yksinäisyystutkija, kasvatuspsykologian professori Niina Junttila.
Suomi paistattelee seitsemättä vuotta onnellisuustutkimuksen kärjessä, mutta pinnan alla tapahtuu ikäviä asioita, kun lapset ja nuoret unohtuvat. Kasvatuspsykologian professori Niina Junttila kertoo, miten korona-ajan vaikutukset ovat yhä keskuudessamme. Saamme kuulla myös, kuinka vanhemmat saattavat yhä ymmärtää kiusaamisen väärin.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/suomessa-tapahtuu-pinnan-alla-ikavia-a…
Kommentit (24)
Vanha sanonta on että yhteiskunnan oireilessa lapset oireilevat eniten koska ovat aikuisia herkempiä stressille ja muutoksille.
Nuorison pahointi lisääntyi kun tuli näitä 12v part-alapsosia kouluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pelkäävät.
Yhä näkee varsinkin vanhempaa väestönosaa maskit kasvoilla marketeissa.
Itse olen näin 42-vuotiaana miehenä jo sen verran paatunut perkeleen juoniin, että mikään ei tule yllätyksenä.
Ehkä näit minutkin, 53v monisairas nainen joka on menossa leikkaukseen ( yksi monista).Jos on joku infektio päällä täytyy leikkausaikaa siirtää.
Jollakin voi olla syöpähoitoja meneillääm myös. On fiksua suojautua, ei siinä ole kyse pelosta.
Minulla 56v on juurikin syöpähoitojen takia maski kaupassa. Ihme, ettei 42v ymmärrä sairauksien mahdollisuutta?
Jaha?
Ja miksi teillä on sitten yleensä sellaisia maskeja, jotka eivät teitä kunnoll
Oletpa hyökkäävä!
Minä käytän ffp 2 maskeja esim kaupoissa. Tiiviisti kasvoilla, ettei tule ilmavuotoja. Varmasti syöpäsairas 56v osaa myös käyttää oikeanlaista maskia.
T. Leikkaukseen menossa 53v.
Eläkevarat on kolminkertaiset muutaman kymmenen vuoden päästä että mitähän tarkoitat. Meidän ainoa vakaa systeemi tässä yhteiskunnassa on eläkejärjestelmä.