Onko ulkopuolisten sopivaa tivata nuorenparin seurustelusta, ehkäisystä yms? Siis vaikka sukulaistädit juhlissa?
Tyttären ensimmäinen poikakaveri ja nämä asiat on kyllä kotona juteltu. Vähän tuntuu samalta sarjalta kun jaetaan oman tyttären kuukautisten alkaminen somessa yms.
Miksei mikään ole enää yksityistä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitäisi hävetä?
Liisa- ja Laina-täti voivat kertoa sukujuhlissa omista panoistaan ihan kaiken, muiden ei tarvitse. Ei ehkä Liisan tai Lainankaan 😑
Vierailija kirjoitti:
Taisin olla 17-vuotias kun sukujuhlissa mulla oli ekaa kertaa tyttöystävä mukanani. Tätini isän puolelta katsoi sopivaksi kysyä, että kai me muistetaan käyttää ehkäisyä. Vastasin ettei me tarvita koska harrastamme ainoastaan anaaliseksiä. Sen jälkeen ei hirveesti kyselty. Tämä oli joskus 90-luvun lopulla.
Kuules kloppi, minulta olisit saanut kunnon ripityksen tuollaisista puheista. Anaaliyhdynnässä pitää käyttää kondomia, liukuvoidetta ja aikaa. Se homma ei mene niinkuin elokuvissa, että tökätään vaan kuivana ja kovaa.
Kuka nyt niin helvetin nuija olis että tuollaisia kyselisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin olla 17-vuotias kun sukujuhlissa mulla oli ekaa kertaa tyttöystävä mukanani. Tätini isän puolelta katsoi sopivaksi kysyä, että kai me muistetaan käyttää ehkäisyä. Vastasin ettei me tarvita koska harrastamme ainoastaan anaaliseksiä. Sen jälkeen ei hirveesti kyselty. Tämä oli joskus 90-luvun lopulla.
Kuules kloppi, minulta olisit saanut kunnon ripityksen tuollaisista puheista. Anaaliyhdynnässä pitää käyttää kondomia, liukuvoidetta ja aikaa. Se homma ei mene niinkuin elokuvissa, että tökätään vaan kuivana ja kovaa.
Kloppiajoista on jo aikas kauan ja toisaalta tätini ei ollut setä kuten sinä :D
Tarinatrollilla on tyhjyyden tunne vappuaattona. Siksi avaus tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samankaltainen tilanne sattui kohdalle. Rippujuhlissani 1990-luvulla ärsyttävä täti ja vielä ärsyttävämpi virne kasvoillaan rupesi kyselemään, joko minulla on tyttöystävää, totesin siihen entä jos olen homo.
Luonnollisesti täti veti herneen sinne ja sitä jaskanjauhamisesta suvulle, mikä ylimielinen pentu olen jne.
Pyydät nuorta paria kysymään vastapalloon sukulaistädiltä sitten vaihdevuosien statuksesta, vaikka limakalvojen kuivuudesta... ei kuulu noi asiat kellekkään. Ei edes vanhemmille, jos nuoret eivät niin halua.
Kannattaa vastata yhtä törkeästi, niin kyllä kysely loppuu. Minulta yksi täti kysyi joka ikisissä suvun häissä, että joko seuraavana on sinun häät. Sattui sitten sopivasti yhdet hautajaiset, niin kysäisin tädiltä että joko seuraavana vietetään sinun hautajaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vastata yhtä törkeästi, niin kyllä kysely loppuu. Minulta yksi täti kysyi joka ikisissä suvun häissä, että joko seuraavana on sinun häät. Sattui sitten sopivasti yhdet hautajaiset, niin kysäisin tädiltä että joko seuraavana vietetään sinun hautajaisiasi.
Ikivanha vitsi, kukaan ei naura.
Toisaalta on myös todella noloa jos jompikumpi lapsen vanhemmista tuo somessa täysin julkisesti esiin s*ksiasioitaan ja parisuhteitaan.