Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ihanaa olikaan olla asiakaspalvelun työstä pois

Vierailija
30.04.2024 |

Olin viime viikolla pahassa köhässä, että ääni oli poissa, enkä näin voinut palvella työssäni asiakkaita puhelimessa. Tein vain kirjallisia töitä ja kuinka ihanaa tuo olikaan. Nyt olen taas palvelemassa asiakkaita ja  en jaksaisi yhtään kuunnella taas tätä rääkymistä, puhelin soi koko ajan. Teen tätä vain rahan vuoksi paremman puutteessa. Muita jotka voi samaistua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, t lääkäriasemaketjun todellakin entinen ajanvaraaja. Ihmiset pilaavat kaiken.

Vierailija
2/7 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat olisivat varmasti tyytyväisiä jos tilallesi saataisiin ammattilainen tekemään sitä työtä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat olisivat varmasti tyytyväisiä jos tilallesi saataisiin ammattilainen tekemään sitä työtä. 

Osa asiakkaista ei ole ikinä mihinkään tyytyväinen. On ruvettu räyhäämään jopa sellaisesta asiasta, että selkeässä reklamaatiossa on heti luvattu rahat takaisin. Juu ei, ei käynyt. Samanlainen tuote olisi pitänyt etsiä jostain, vaikka sitä ei ollut enää saatavissa valmistajallakaan. Toinen olisi halunnut laukun, jollaisen hän oli vuotta aiemmin ostanut, mutta eri värisenä. Oli huonoa palvelua, kun en lähtenyt tilaamaan niitä paria kontillista Kiinasta. Joillakin ei vain ole mitään käsitystä, miten tavara maailmalta tulee tänne, eikä kykyä tajuta.

Vierailija
4/7 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Otin loparit Stockalta kun en vaan kestänyt enää. Olin sentään melkein 30 vuotta eli ennätystä en tehnyt. Puhelinkeskuksen henkilö kyr piintyi 1.5 päivässä ja otti loparit... Kyllä ihmiset on vaan niin mulk kuja nykysin.

Vierailija
5/7 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia ei kannata tehdä työtä, josta ei kovin paljoa sitä rahaa anneta!

Vierailija
6/7 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin asiakaspalveluhommissa vuosikymmeniä ja tuli kyllä selväksi, ettei arvosteta. Ihmiset on huonotapaisia. Enää en palvele ketään, ihanaa.

Vierailija
7/7 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä asiakkaita joille pitäisi laittaa porttikieltoja ja lähestymiskieltoja, asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa vaan osalle tarvitaan edellä mainitut toimenpiteet pysyvästi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi