Miksi ihmeessä te kinastelette joka päivä täällä toisten ihmisten uskosta esimerkiksi, mitä ihmettä se teitä liikuttaa,mihin ihmiset uskovat
MItä se teiltä on pois vaikka mä esimerkiksi uskoisin hattiwattien oikeasti elävän mun lähimetsässä?
Onkse niiku sun päivästä jotenkin pois, että nyt on tapahtunut tälläinen asia?
Oonks mä joku uhka sulle ja sun maailmankuvalle? :D
Aikuistukaa
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se siinä vaiheessa alkaa olla ongelma, kun uskis haluaa rajoittaa muiden elämää omaan höpöuskoonsa perustuen. Otetaanko meidän maahisista joku ja aletaan sillä rajoittamaan kaikkien elämää?
Teet näin, koska meidän maahinen näin sanoo tai veri lentää.
Miten se rajoittaa jonkun elämää, kun kerromme mitä Raamattu sanoo ja mihin uskomme?
Jokainen on vapaa olla uskomatta.
Taitaakin olla niin että oikeasti teitä pelottaa, jos kertomamme onkin totta!
T. Uskova
Voi sinua, vähäuskoista.
Täällä heiluu vain 1 tyyppi joka kinastelee
Mitä väliä sillä on mitä mieltä tai mihin muut uskovat. Yhteiskunnat ovat jo mielisairaita täynnään. Osoittaa vain itselleen typeryyttä olla kiinnostunut muiden mielipiteistä. Muille ei ole ajatuksistaan velkaa tippaakaan.
Ap on ymmärtänyt jotain ratkaisevasti väärin uskonvapaudesta. Jokainen saa uskoa tai olla uskomatta ja vapaasti kertoa maailmankuvastaan. Samoin jokaisen maailmankuvan aukoista ja ongelmista saa vapaasti keskustella.
Jos etsit rajatun piirin uskovaisten palstaa jossa vain heitellään yläläpsyjä ja hymistellään asianharrastajien kesken niin se on joku aivan muu paikka.