Unet, josta että olisi halunneet herätä? Näin unta, että tilille ilmestyi 60 t € ja sain luottotiedot pelastettua.
Olin unessa niin onnellinen. Velat ja muut rästit olisin saanut pois. Olin juuri menossa kotiin maksamaan kunnes sitten heräsin. ;(
Näin unessa myös menehtyneitä. Nuo olivat oikeastaan edesmenneen isäni jälkikäteen tulleita perintörahoja. Näin vanhan edesmenneen kissani, ilahdutti kun pääsin sitä paijaamaan. Turkin väri oli muuttunut täysin valkoiseksi. Näin vielä yhden edesmenneen henkilön jonka kanssa piti mennä luistelemaan mutta heräsin tosiaan.
Höh. Kerkesin jo tulemaan iloiseksi. Heräsin totuuteen jossa minulla on vajaa kymppi rahaa enkä tiedä miten selviän taas ensi kuukauden. Kaikki on päin helvettiä ja haluaisin vain pois täältä.
Kommentit (9)
Näin viime yönä unta, että oltiin muutettu exån kanssa just yhteen.
Mä järjestelyin paikkoja ja hän asensi mulle kasvilamppuja ja tuntui niin rauhalliselta ja idylliseltä.
Tsekkasin just tilin saldon: vähän yli 63k€.
Onneksi heräsit, koska uni olisi jatkunut niin, että hassaat sen 60k€ alle viikossa ja sitten olet taas pa.
Joku aika sitten näin unta, jossa vietin aikaa kuolleen isäni kanssa. Oli tosi kiva uni. Itku tuli, kun heräsin. Iskä
Vierailija kirjoitti:
Onneksi heräsit, koska uni olisi jatkunut niin, että hassaat sen 60k€ alle viikossa ja sitten olet taas pa.
Unessa mietin jo todella tarkkaan miten rahaa käytän. Päätin maksaa velat ja sitten vanhuuden päiville laittaa sijoittamaan rahaa. Muuten olisin elänyt säästeliäästi. Niin, että on ruokaa kaapissa ja perusjutut. Nyt ei ole niitäkään läheskään aina. Ap
Ikävää, mutta ihanaa samaan aikaan.
Minulla lähinnä ns hyväjuoniset unet. Esimerkiksi minulla on taikavoimia ja on tarkoitus taistella pahista vastaan vanhojen ystävien kanssa
Ehkä läheisesti halusivat tulla kertomaan, että asiasi järjestyvät vielä kyllä. :)
Yksi hyvä uni oli että osasin lentää. Toinen että söin aivan ihanan makoisia karkkeja, nam.
Aika harvoin näen sellaisia unia. Yleensä näen ahdistavia enneunia, jotka vielä toteutuukin.