Lisääntyneet sairastelut nosti veroja
Liekkö ketään kummastuta kuinka ihmiset on alkanu sairastelemaan ihan muutaman vuojen sisään, onhan toki aina kipuiltu, mutta kyllä nyt on jonkillaine sairauksien uusi tulemine niin määrässä kun laadussa.
Minua ainakin on tämä ihmettäny jo tovin. Itse en osallistunu "rokote" kokeiluun painostuksesta huolimatta, monet sen sijaa osallistui ja nämä ne vissiin nyt kuormittaa julkista terveydenhoitoa nosttattaen veroja.
Kyllä on monet vitsaukset kansaan saatu tuikattua, mitenkähän tämä etenee jatkossa...hiljasuutta tuntuu asian tiimoilta pitelevän suomessa, muualla vissiin jo käydään vapaammin keskusteluja.
Kommentit (4)
En sairastellu kertaakaan koronaa, ilmeisesti autto kun en ottanut käsivarteen piikkejä.
En myskään ole sairastellu kausi funssaa, ilmeisesti auttaa kun otan vitamiineja myös purkista ja liikun ulkona paljon, olen myös normaalipainoinen vaikka ikää 61 vuotta.
Minulle oli uusi tieto että Lakimies Aki Nummeliin on voittanut useita laittomiin koronatoimiin liittyviä oikeudenkäyntejä.
Laittomaksi on tuomittu mm, hyödyttömäksi todetun maskin pakko käyttö, laki 48a soveltaminen sote alan ulkopuollella, korona näytteen ottaminen rajalla ym...
Suomen valtion lakimieheltä todella kummallista lain tulkintaa koronapassi oikeudenkäynnissä?!?
Minkälaista valtion vastuun pakoilua jo käydyt k-"rokote" haitta oikeudenkäynnit ovat olleetkaan?
En ole ottanut ainoatakaan rokotetta vuosiin, mutta olen alkanut sairastumaan flunssan/kuumeeseen/poskiontelontulehdukseen kuukausittain. Joulu-tammikuun olin kuukauden putkeen kipeänä, mutta kävin pääsääntöisesti töissä kuumeettomana. Yhden kerran kävin virallisessa nenänkaivuutestissä 2021. Nykyän aina flunssassa tämä puoli sieraimesta ja poskiontelosta on pääsääntöisesti se tulehduksellisempi puoli. En väitä sen kuitenkaan olevan syy, koska tämähän on yleinen mielipide ja väitetty fakta ettei se voisi sellaista aiheuttaa.