Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen enkä enää ymmärrä MIESTÄ? Eikö sukupuolten tarttis jollakin tasolla ymmärtää toisiaan? En tiedä luottamisesta enää mitään, mutta

Vierailija
29.04.2024 |

Olen nainen enkä enää ymmärrä MIESTÄ? Eikö sukupuolten tarttis jollakin tasolla ymmärtää toisiaan? En tiedä luottamisesta enää mitään, mutta olen menettänyt ymmärrykseni.

En ymmärrä eksiäni enkä lähisukulaisia (joita ovat isä, veljet, serkut yms). Enkö ole koskaan ymmärtänytkään? Tämä puhumattomuus ja kommunikointikyvyttömyys on aivan ihmeellinen juttu ja se näyttää syntyneen omituisissa avioliitoissa jossa siis vaimo ja tyttäriä.  

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä vain liitto, ei tartte olla AVIOliitto. Luultavasti ihmiset tulevat liian eri taustoista eikä kommunikaatio toimi. 

Vierailija
2/4 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ymmärtää vain ulkonäön ja statuksen Mitä komeampi  tai varakkaampi niin sitä uskottomampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tmä ymmärtämäättömyys tuntuu kumpuavan somemaailmasta ja kaiken maailman ihmissuhdeoppaista, joissa neuvotaan miten tulisi missäkin tilanteessa toimia itse ja jos joku vastaa tietysllä tavalla, tulee toimia taas tietyllä tavalla. Kaikenlainen vaihtelevuus puuttuu ja ymmärtämättömyys on valmista.

Samoin huomaan jos joku on todella eri taustoista (tai joku kehitysvamma?), sanavaraston yms kapeus, on ihmisen kanssa todella vaikea tulla toimeen, koska hän ei oikeasti käytä samoja sanoja niiden oikeissa merkityksissä.

Vierailija
4/4 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up