Kiltit miehet kertovat nyt seksikumppaniensa määrän - Näin lukijat vastasivat
"Kyselyyn vastasi 2 419 kilttiä miestä. Heidän vastauksissaan seksikumppaneiden mediaani eli keskiluku oli 0."
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/233c1ea2-c0d3-4969-9c7b-1e479dad52c4
Kommentit (2)
Ei kaikki miehet oo sellasia, että ne jyystää tuolla kaikki päivät eri naisia. Se on ihan älytön harhaluulo. Jopa nuoruudessa, ne stoorit on aina ihan valehdeltuja ja ylimitoteltuja, nuoret jätkät heittää päästään ties mitä stooreja näyttääkseen hyvältä muille. Mä tiiän tän, koska mä oon itekki ollu nuori ja tehny samaa. Mun vieressä on nukkunut lukuisia naisia, mutta en mä niiden kanssa ole oikeasti tehnyt mitään, mä oon ollut joko liian kännissä, tai ei ole vaan huvittanut. Sitten myöhemmin mä olen kerskunut kavereilleni aivan toista. Se luo nopeasti vähän vääristyneen kuvan tapahtuneista. Sitte aikuisiällä todella harva mies edes jaksaa juosta kenenkään perässä. Tottakai miehet ovat myös todella epävarmoja useasti itsestään.
Mä melkein jopa väitän, että naisilla seksikumppaneiden lukumäärät ovat melkein aina isommat kuin perus jannulla.
Kiltiksi itseään tituleeraava mies on tyyliä Mika Moring. Pitää valittaa etteivät naiset kiinnostu kun "olen liian kiltti", vaikka todellisuudessa punaiset liput heiluvat siihen tyyliin ettei kukaan halua sotkeutua siihen passiivis-aggresiiviseen sekosotkuun mitä koko sälli edustaa.