Julmaa eläinrääkkäystä Britanniassa. Mikä näitä ihmisiä vaivaa?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13359239/alarming-rise-catapul…
Ovatko pojat taas vain poikia? Vain psykopaatti ampuu 20 haulia katapultilla kohti riikinkukkoa tai pupujussia.
Kommentit (23)
Sitokaa räkänokka puuhun kiinni ja ampukaa sitä ritsalla tuhansia kertoja ja naurakaa joka ammuksen jälkeen. Ehkä pistää miettimään omia tekojaan.
En hyväksy, mutta keskitytään mieluummin omiin ongelmiimme. Täällä tarvitaan viisaita ihmisiä.
Oliko ruskeita lapsia? Niissä kulttuureissa eläinrääkkäys on ihan normaalia. Onhan sitä nähty jo täälläkin.
Katapultti? Kyllä tuo ritsa on. Ja mitä sitten sillä ihmiset on julmia myös toisilleen.
Niskat nurin noilta pojilta! Järkyttäviä kuvia!
Vierailija kirjoitti:
Katapultti? Kyllä tuo ritsa on. Ja mitä sitten sillä ihmiset on julmia myös toisilleen.
Siksi saa sokeuttaa parit joutsenet ritsalla ampumalla? Ampia kissaa päin naamaa, kuvat kaiken tekemisensä ja mässäillä väkivallalla ja eläinten satuttamisella.
Täysin sairasta ja tuosta on tosi lyhyt matka siihen, että ihmisille tehdään sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevia demaripäättäjiä?
Ei sentään, demarit polttavat elukat elävältä.
Mites vihreät? 90% turkispuuhkista tulee tarhauksesta mutta silti pj.kin käyttää vaikka sanonut vastustavansa tarhausta.
Luoti otsaan kaikille rääkkääjille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevia demaripäättäjiä?
Ei sentään, demarit polttavat elukat elävältä.
Mites vihreät? 90% turkispuuhkista tulee tarhauksesta mutta silti pj.kin käyttää vaikka sanonut vastustavansa tarhausta.
Vihreät ovat aina olleet tyypillinen "älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä käsken" puolue.
Ai hitto soikoon!
Ei olisi oikeastaan pitänyt avata koko sivua.
Tuo kissaparka kuulalaakeri otsassaan...
Tuon tehneen riiviön kun käsiini saisin niin tulisi kyllä ihan paikan päällä otettua vyö päältä ja annettua sillä. Ihan sillä metallisolkipuolella vielä. (näinköhän kissa-raukka selvisi tuosta hengissä ja olikohan eläinlääkärillä enää mitään tehtävissä ?
Tuollainen kuula jos vaikka osuisi jotain puistossa leikkivää pikkulasta takaraivoon ,niin tappaisihan se !
Kyllä nuo tuollaiset tapporitsat (varsinkin ihmisten ilmoilla ja kaupunkialueella pitäisi jo luokitella ainakin veitsiin rinnastettavaksi aseeksi ja sen kanniskelusta julkisella paikoilla pitäisi kirjoittaa ihan sen mukaiset (kunnon) sakot -ja kuulustelupöytäkirja poliisikamarilla,jos tavattaisiin.
Ja ei muuta kuin autoon mukaan vaan kyytiin ja heti poliisilaitokselle .
Mieluiten vielä 'hilut' ranteisiin ja kädet selän taakse vietäessä. Veti tuo niin vihaksi että sitä suosittelisin Englannin poliisille jatkossa käytännöksi noiden suhteen aina itse teossa tavattuna. ( ja täällä meillä Suomessakin myös)
..
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää.
Syntipukkia ei tuolle nyt tarvita eikä ole oikein mistään ihmisryhmästä tehdä, vaan tarvitaan pelkästään oikeat,teoista tavatut syylliset ja noiden hirmutöiden tekijät ja niiden selvittäminen ja löytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ruskeita lapsia? Niissä kulttuureissa eläinrääkkäys on ihan normaalia. Onhan sitä nähty jo täälläkin.
Valkoisten kulttuurissa eläinrääkkäys on ihan yhtä normaalia.
Tämähän on samaa sarjaa näiden puukottavien teinien kanssa. Näiden, jotka puukottaa ikätovereitaan (ihmisiä), ja filmaavat sen.
Tämän nykyinen veetisukupolvi, 2000- ja 2010- luvun puolellla syntyneet, ovat täysin kieroutuneita iso osa. Ilmeisesti, koska vanhempia kiinnostaa vain somessa leveily ja työpaikalla muiden nujertaminen kyynärpäätekniikalla. Tai sitten vanhemmat pyörii itsekin jossain huumepiireissä, ja kirjaimellisesti puukottavat muita selkään, ja lapset seuraavat perässä. Niin tai näin, tällaisia lapsia on nykyään paljon, ja homma ei ratkea muuta kuin sillä, että vanhemmille aletaan langettaa rangaistuksia alaikäisten, varsinkin alle 15 vuotiaiden lasten tekemistä rikoksista.
Tulee aika jolloin ei synny enään ainuttakaan sielua joka pääsee taivaaseen. Lopputulos on sen mukainen.
Eläinten rääkkääminen on kivaa! Minä ainakin tykkään kiusata eläimiä, olen tehnyt niin pitkään kuin muistan. Jo joskus 2-vuotiaana olin kuuleman mukaan vetänyt siskon hamsterin vessanpöntöstä alas.
Lait pitäisi kiristää. Sitten ehkä loppuu. Ja vanhemmat vastuussa myös kasvatuksesta. Ei katapultteja lapsille ja missä tahansa käytettäväksi. Ei pidä luottaa poikiin joka asiassa.