Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introverttina uusperhekuvioon

Vierailija
28.04.2024 |

Mietin onko tässä mitään järkeä. Olen lapseton lähemmäs nelikymppinen nainen, omia lapsia en ole koskaan halunnut. Nyt aloin tapailemaan miestä jolla niitä on entisestä avioliitosta kolme. Hirvittää ja pelottaa jo ennakolta jos tästä tulee jotain vakavampaa.

Haluaisin kuulla rehellisiä kertomuksia siitä, mitä kaikkea on odotettavissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapset ovat?

Vierailija
2/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooouu weiiiii.

Run forrest run!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä. Ostin oman asunnon miehen asunnon läheltä. Omat systeemit, oma rauha, seksielämä kukoisti ja mies hoiti omat lapsensa. 

Vierailija
4/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu varmasti kannattaa, jos susta tuntuu se hyvältä. Yhteen muuttaminen ei sit niin fiksua olekaan vielä aikoihin. Sithän ne lapsetkin ovat jo isoja ja ootte kaikin puolin tottuneet toisiinne.

Vierailija
5/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta yhteen. Kuulostaa lapsettoman introvertin painajaiselta.

Vierailija
6/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin minä. Ostin oman asunnon miehen asunnon läheltä. Omat systeemit, oma rauha, seksielämä kukoisti ja mies hoiti omat lapsensa. 

Tätä vähän mietin, että yhteenmuutto seuraavan 10+ vuoteen ei tule kyseeseen. Lasten iät siis 7, 10, 13.

ap

Vierailija
7/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertin painajaiselta tuo tulevaisuus kuulostaa. 

Vierailija
8/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaavassa tilanteessa jätin miehen. En vaan jaksa mitään lapsikuvioita edes erillään asuen.

Vierailija
9/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä vähän mietin, että yhteenmuutto seuraavan 10+ vuoteen ei tule kyseeseen. Lasten iät siis 7, 10, 13.

ap

Aika sen kertoo pystytkö tuohon kuvioon, vaikkette yhteen muuttaisikaan. Fakta kuitenkin on, että lapset vaikeuttavat elämänne, koska miehelle lapset ovat etusijalla. Luultavimmin koet mustasukkaisuuden tunteita, koska koet jääväsi vähemmälle huomiolle.

Vierailija
10/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tapailla, ihastua ja rakastuakin mutta saman katon alle muuttamista ei pidä edes harkita ennen kuin lapset on aikuisia eikä käy yökylässä kuin korkeintaan jouluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän