sain tänään tietää, että mieheni on tuomittu pedofiliasta noin 20 vuotta sitten, en tiedä mitä tehdä
Mies on täydellinen ollut tähän asti, meillä on lapsiakin ja olemme tunteneet jo yli 10 vuotta. Mies oli saanut 3 vuoden vankeustuomion. Kun sain asian selville niin hän sanoi parantuneensa vankilassa. Mitä tekisit minun tilanteessani?
Kommentit (12)
pelkästä yksittäisestä hiplailusta ei taida noin kovaa tuomiota saada.
Olisitkohan porvoosta?
Mies sanoi, ettei tiennyt tytön ikää, tyttö kyllä näytti paljon vanhemmalta kun hän näytti valokuvan.
t. ap
Uhreja on pitänyt olla monta (satoja) tai sitten on jotain tosi raskauttavaa muutenkin.
Seurustelu on laillista,naiminen ei!
jos 18v on seurustellut 13v. kanssa. Mä olin 15v. kun tapasin nykyisen miehen, joka oli silloin 21v. Pelottavampaa olisi, jos olisi pikkulapsiin sekaantunut... Mun ukko varmasti lentäis pellolle.
Kertoiko mies? Jos ei, niin kyllä heittäisin heti mäkeen.
Joka näin ollen olisi myös ollut pedofiili. Miehesi on eri asia kuin oikeesti lapseen sekaantunut aikuinen.....
Ja jos on " parantunut" vankilassa, olisi asian kyllä rehellisesti sinulle kertonut.
valokuvaa kaikki nämä vuodet kun sitä kerta sulle pystyi näyttämään...??
Kuin jos 30-vuotias saa tuomion 5-vuotiaan hyväksikäytöstä. Jälkimmäisestä ei mielestäni parannuta.