Mistä tunnistaa naisen, joka vaatii varsin komeaa, menestynyttä tai jännää miestä?
Onko jotain piirteitä naisessa, naisen persoonassa tai olemuksessa, jotka kielivät siitä, että hän vaatii todella komeaa ja/ tai jännää ja/ tai menestynyttä miestä?
Sen olen ainakin huomannut, että naisen omasta kauneudesta tai sen puutteesta tätä on vaikea päätellä. Todella paljon on naisia, jotka ei kauneudella loista, mutta odottavat silti kaikinpuolin todellista huippumiestä.
Kommentit (9)
Jos hän on käynyt ns. eliittilukion, niin kuin Ressun lukion. Erityisesti jos hän itse käyttää epäironisesti termiä eliittilukio.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on käynyt ns. eliittilukion, niin kuin Ressun lukion. Erityisesti jos hän itse käyttää epäironisesti termiä eliittilukio.
Onko näissä lukioissa sellainen meininki, että ei voi seurustella jos kumppani ei ole huippuluokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näissä lukioissa sellainen meininki, että ei voi seurustella jos kumppani ei ole huippuluokkaa?
Joo. Larppaavat jotain sukupuolineutraalia Eton Collegea.
Nyrpeä ilme naamalla 24/7, paljon meikkiä ja on ollakseen itsekin jotakin. Ei huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Nyrpeä ilme naamalla 24/7, paljon meikkiä ja on ollakseen itsekin jotakin. Ei huumorintajua.
Mitä se sitten tarkoittaa, kun musta tykkää aina välillä sellaiset vahvasti meikatut, kevyesti goottityyliset naiset? En ole goottimies, enkä varsinkaan huippumies.
up up