Kuinkahan moni lopetti käymästä mäkkärissä sen jälkeen kun euron hampurilaisesta alettiin periä 2 euroa
Itse lopetin enkä ole sen jälkeen edes vilkaissut mäkkärin suuntaan. Törkeää huijaamista tuollainen!
Kommentit (12)
Ostan vain alennuksesta nykyään hampurilaisia. En juurikaan enää normihinnoilla. Tv.sovellusta käyttävä
Hampparit saisi kieltää lailla. Ja muutkit mässyt.
Minä vasta aloitin käymään silloin. Haluan maksaa kidutetusta eläimestä tarpeeksi.
Mäkkärin mässyt on huonoja, suosin toista paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin mässyt on huonoja, suosin toista paikkaa.
Sulla ei oo makuaistia, syöt varmaan punalaputettuja kotonakin.
Euron juusto maksaa nykyään 2,20 tai 2,40. Hampurilainen ilman juustoa 2 euroa.
En ole lopettanut käymistä kokonaan, mutta käyn nykyään huomattavasti harvemmin ja ostan vähemmän. Rahaa uppoaa silti melkein saman verran Mäkkäriin kuin ennenkin. Jonkin verran vähemmän sentään.
Inflaatio iski. Oletteko huomanneet kaupoissa pakkauskokojen pienentymisen ja silti hinnat ovat nousseet. Alkoholijuomissa prosentit ovat tippuneet ja hinnat nousseet.
Vierailija kirjoitti:
Hampparit saisi kieltää lailla. Ja muutkit mässyt.
Eli sinä siis lihot helposti ja se ärsyttää sinua.
Ei se hinta kerralla tuplaantunut, ekalla korotuksella hinta oli 1,10 €. Kaikki muutkin hinnat on noista vuosista nousseet. Irtokarkkejakaan ei saa enää 10 pennillä niinkuin vuonna 1982.
Jos ennen haettiin kotiin hampurilaiset tykötarpeineen joko Hesestä tai Mäkkäristä vähintään kerran kuussa, niin nykyään näyttää onnistuvan kerran vuodessa. Eihän se tietenkään pelkästään noiden vika ole, että kaikki hinnat nousi, mutta... kun edes maajusseille maksettaisiin oma osuutensa, muttei ne saa enempää.
Siis onko se 2 euron hampurilainen edelleen 1 euron hampurilainen?
mä!