Naiset! Jos olette rehellisiä niin kuinka on rakkauden laita omiin lapsiin varsinkin jos pitkäaikaisesti koettelevat pinnaanne?
Naiset! Jos olette rehellisiä niin kuinka on rakkauden laita omiin lapsiin varsinkin jos pitkäaikaisesti koettelevat pinnaanne?
Aiheesta voisi olla paljonkin 'kysyttävää' / 'sanottavaa'. Sillä miten ja millaisesta partnerista ja suhteesta lapsi on saanut alkunsa on paljon merkitystä.
Lapsen isä tai äiti ei voi olla 'kuka tahansa'. Onko mahdollista, että jos partnerit ovat olleet kovin epäsopivat niin lapsesta voi tulla hankala - kantaa vanhempiensa yhteensopimattomia geenejä.
Onko täällä ketään jonka raskaus alkanut pakottamisesta / raiskauksesta? Miten toimit tämmöisen raskauden kanssa - abortt vai? Kukaan antanut lastaan adoptioon - tämä taitaa olla jo mennyttä aikaa... Jos lapsi saanut alkunsa tällä tavalla niin miten on äidinrakkauden. Tätä olen itse joutunut miettimään ja olen aika kauhuissani. Sellaisen lapsen kanssa en vain itse voisi elää eli ei luultavasti olisi antaa mitään rakkautta. Jotkut ovat sitä mieltä että ei se näin ole vaan jokainen äiti rakastaa ja ihastuu lapseensa - eihän sillä ole mitään osaa eikä arpaa omaan syntymistapaansa.
Kommentit (2)
Ei se ole lapsen vika, miten on saanut alkunsa. Äidillä voi olla kuitenkin traumaattisia kokemuksia ja silloin abortti voi olla helpottava asia. On äitejä, jotka pystyvät katsomaan asiaa myös sen viattoman lapsen kannalta ja kasvatuksella saamaan hyvän ihmistaimen aikaiseksi, vaikka alku olisi ollut paha.
Epäilen että rehellisenä oleminen tämmöisissä asioissa nykyaikana ei ole hyväksyttävää.