Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vanhempi tai muu läheinen joka sanoo ja tekee kaikkea ikävää, mutta sitten on pyytelemässä anteeksi? ÄLLÖTTÄVÄÄ! Kirjoitin tämmö

Vierailija
28.04.2024 |

Onko teillä vanhempi tai muu läheinen joka sanoo ja tekee kaikkea ikävää, mutta sitten on pyytelemässä anteeksi? ÄLLÖTTÄVÄÄ! Kirjoitin tämmöisen viestin sellaiselle - mitä mieltä? Olenko oikealla linjalla?

Älä pyytele anteeksi! Äiti teki aina kaikkea paskaa ja valehteli ja sit pyyteli anteeksi vaikka kuinka kauan. Pian sama toistui taas. Inhottavaa! Sanot mitä sanot ja jos jotain paskaa niin unohdetaan. Olen tottunut siihen sitä paskaa on koko ajan. Pahoitan kyllä mieleni ja voin todella huonosti. Ajattelen selityksenä että peritty malli, IHMISSUHDEsairasta porukkaa, jolta puuttuu kunnon puhe- ja kommunikaatiokyky. Todella surullista ja ikävä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tällainen. Suuttuessaan sanoo mitä sylki suuhun tuo. Että elämä kanssani on pelkkää paskaa, että minä olen sairas paska, tai että kuka tahansa kadulla vastaan tuleva olisi parempi vaimo kuin minä.

Jälkeenpäin pyytelee anteeksi kun "sehän oli vaan riita".

Vierailija
2/4 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on epävakaa ja aina raivoaa ja haukkuu. Välillä kannustanut itsemurhaan ja sitten laittaa anteeksipyyntöviestejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua kuulla enää ainuttakaan anteeksipyyntöä. Se on nyt loputtava. Eivät ne anteeksipyynnöt merkitse mitään tämmöisissä lähisuhteissa jossa ei ole kyse edes partnerista.

Jos joku eksä taas pyytää jotain anteeksi niin silläkään ei ole mitään merkitystä koska ei ole kuvioissa ja mistään tapojen parantamisesta ei näe jälkeäkään. Ihan tyhjänpäiväistä.

Sen lisäksi ihan kakkea ei voi kuitata anteeksipyynnöllä - todella vaikeita asioita on jotka vaan muhii aina vain.

Vierailija
4/4 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi