Polvessa nivelrokko
Tein eilen pienen kävelylenkin hiekkatiellä, polvi kipeyty. Oli oireeton jo jonkin aikaa. Harmittaa, kun se liikunta olisi ihan välttämätöntä. Talvilenkkarit ei kipeyttänyt. Onko teillä antaa hyviä vinkkejä millaiset lenkkarit olisivat hyvät. Itse ajattelin, pitäisikö niissä olla pieni varsi nilkkaa tukemassa.
Kommentit (3)
Täällä myös nivelrikko polvessa. Välillä on pitkiä aikoja oireeton ja välillä kipeä itkuun asti, turvotusta ja jäykkyyttä reilusti, vaikka vasta vuoden päivät ollut. Harrastan hiihtoa, vesijuoksua, kävelyä ja pyöräilyä. Parasta polvelle on hiihto ja vesijuoksu. Itse suosin varrellista joka tukee nilkkaa ja sitä kautta polvikin paremmassa asennossa
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös nivelrikko polvessa. Välillä on pitkiä aikoja oireeton ja välillä kipeä itkuun asti, turvotusta ja jäykkyyttä reilusti, vaikka vasta vuoden päivät ollut. Harrastan hiihtoa, vesijuoksua, kävelyä ja pyöräilyä. Parasta polvelle on hiihto ja vesijuoksu. Itse suosin varrellista joka tukee nilkkaa ja sitä kautta polvikin paremmassa asennossa
Minulla vuoden verran kipuillut, liikuntahan siihen auttaa. Täytyy varmaan lähteä etsimään sopivia varsikenkiä. Kun vaan osaisi löytää tarjontaviidakosta ne sopivimmat.
No voi pahkeinen, siis nivelrikko.