Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polvessa nivelrokko

Vierailija
28.04.2024 |

Tein eilen pienen kävelylenkin hiekkatiellä, polvi kipeyty. Oli oireeton jo jonkin aikaa. Harmittaa, kun se liikunta olisi ihan välttämätöntä. Talvilenkkarit ei kipeyttänyt. Onko teillä antaa hyviä vinkkejä millaiset lenkkarit olisivat hyvät. Itse ajattelin, pitäisikö niissä olla pieni varsi nilkkaa tukemassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi pahkeinen, siis nivelrikko.

Vierailija
2/3 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nivelrikko polvessa. Välillä on pitkiä aikoja oireeton ja välillä kipeä itkuun asti, turvotusta ja jäykkyyttä reilusti, vaikka vasta vuoden päivät ollut. Harrastan hiihtoa, vesijuoksua, kävelyä ja pyöräilyä. Parasta polvelle on hiihto ja vesijuoksu. Itse suosin varrellista joka tukee nilkkaa ja sitä kautta polvikin paremmassa asennossa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös nivelrikko polvessa. Välillä on pitkiä aikoja oireeton ja välillä kipeä itkuun asti, turvotusta ja jäykkyyttä reilusti, vaikka vasta vuoden päivät ollut. Harrastan hiihtoa, vesijuoksua, kävelyä ja pyöräilyä. Parasta polvelle on hiihto ja vesijuoksu. Itse suosin varrellista joka tukee nilkkaa ja sitä kautta polvikin paremmassa asennossa 

Minulla vuoden verran kipuillut, liikuntahan siihen auttaa. Täytyy varmaan lähteä etsimään sopivia varsikenkiä. Kun vaan osaisi löytää tarjontaviidakosta ne sopivimmat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme