Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt tänään sekä lounaaksi, päivälliseksi että illalliseksi grillimakkaraa pannulla

Vierailija
27.04.2024 |

Terveydestä on vaikea huolehtia, kun ei ole naista, ja tietää ettei naiset kuitenkaan kelpuuta. Silloin kun minulla on ollut nainen, on ollut paljon helpompi huolehtia terveellisestä ruokavaliosta myös niinä hetkinä, kun minä olen ollut omassa kodissani ja nainen omassa kodissaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä taas oon pannu makkaraa grillillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aterioita nuo ovat olevinaan? Oletko sinä jokin hobitti, kun syöt sekä päivällisen että illallisen eli saman ruoan kahteen kertaan?

Vierailija
4/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lurps!

Vierailija
5/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkara on hyvää ja suht terveellistä. Siinä on niin vähän lihaa että se on melkein kasvis, on myös rasvaa (hyvä aivoille) jauhoja (terveellistä). Ja paljon kamaraa (tulee käytettyä ruhon osia mitkä muuten menis roskiin) lisäksi janottaa paljon syötynä milloin tulee juotua olutta ja sekin on viljatuote missä on paljon b-vitamiinia (suojaa aivoja)

Vierailija
6/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah. Minä söin eilen grillimakkaraa, ja tänäänkin söin yhden paloiteltuna sämpylöiden väliin. Taidan syödä vielä lisää.

t. Nainen

Vierailija
7/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkara on niin weetee kuin voi weetee olla.

Vierailija
8/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina huvittaa ihmiset, jotka yrittävät ulkoistaa oman vastuunsa (puuttuvan) kumppaninsa vastuulle. Kyllä minä osasin hoitaa kaiken sinkkuna ollessanikin ja osaisin vastaisuudessakin.

Vierailija
9/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkarat pitää grillata.

Vierailija
10/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä taas sinkku. Juuri söin paistetut kanafileet pastan ja salaatin kera. Ei ollut vaikea valmistaa ja saman verran syötävää jäi huomisellekin. 

Ei se ole puolisosta tai sellaisen puutteesta vaan itsestä kiinni.

M59

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä