Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin on aika erota?

Vierailija
27.04.2024 |

Jos suhteessa ei ole pettämistä, alkoholismia, väkivaltaa tms. Vain se tavallinen tarina suhteen arkipäiväistymisestä ja lapsiperheen kiireet. Mies on koko yhdessäoloajan pitänyt työtä isona osana identiteettiään ja tehnyt paljon töitä ihan ilman työnantajan painostusta. Alan tässä 15 vuoden jälkeen olemaan kyllästynyt siihen, ettei minulle ole koskaan aikaa. Jos mies ei istu koneella, puhelin on kädessä. Lapset hoitaa sovitusti, mutta kodinhoitoon liittyviin asioita joudun joka kerta pyytämään erikseen. Huomaan, että tämä selvästi ärsyttää miestä, mutta kieltäydyn tekemästä kaikkea yksin. Olemme nukkuneet eri huoneissa käytännössä koko ajan lasten syntymän jälkeen emmekä juurikaan ole käyneet yhdessä missään ilman lapsia, osittain johtuen tukiverkon puutteesta. Minun on vaikea saada miestä keskustelemaan kanssani edes käytännön asioista. Tuntuu yksinäiseltä.

Ero rehellisesti pelottaa. Olen itse eroperheestä, ja toivoisin kovasti, että lapsillamme olisi mahdollisuus ydinperheeseen. Ero tarkoittaisi myös jyrkkää elintason laskua meille kaikille. Kummallakaan ei olisi varaa jäädä nykyiseen asuntoomme yksin ja joutuisimme ehkä muuttamaan nykyiseltä asuinaueelta. Lasten kaverit ja isovanhemmat asuvat täällä. Tämäkin vaikuttaisi lapsiin voimakkaasti. Olen yrittänyt ajatella, etten tekisi päätöstä suuntaan eikä toiseen ennen kuin lapset ovat paljon isompia, mutta siihen menee vielä vuosia. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun toisen naama alkaa niin paljon ärsyttää että käy mielenterveydelle. 

Vierailija
2/2 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että teillä ei ole yhteistä aikaa, se vieraannuttaa teidät. Nyt lapset pika pikaa hoitoon ja varaa kylpylä viikonloppu teille kahdelle. Hoitajan voi palkata, ei tarvitse olla mitään tukiverkostoa valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi