Roikkuvat kaulat naisilla
Mistä johtuu kun useimpien naisten kaulat alkavat roikkumaan lähestyessään keski-ikää?
Jollakin muhkuraa niin paljon että näyttää kun nahka olisi päälleikkäin poimuuntuneena, liittyykö jotenkin hormooneihin?
Kommentit (25)
Miksi tämä aihe poistuu aina heti, mulla on rantasaunan lämmitystä ja veneen tervausta, en kerkijä vahtaamaan vastauksia alvariisa.
No, olin 20, 30, 40, 50... ei roikkunut kaula. 60, alkoi pikkuisen helttaa tulla. Mites sun ap:n äidillä ja mummolla on tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Helevetin kalakkunat!
Ja ne yököttävät hytkyvät allit! FY FAN, saatana!
Niinkuin äidilläsi?
Kaikilla meillä alkaa paikat roikkua vanhemmiten, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
No, olin 20, 30, 40, 50... ei roikkunut kaula. 60, alkoi pikkuisen helttaa tulla. Mites sun ap:n äidillä ja mummolla on tilanne?
Mummo on kuollu--04 ja 97v äiteellä on pikkasen helttaa.
En tiedä, mutta kärsin siitä kovasti.
Muuten olen hoikka enkä näytä hirmuisen vanhalta, mutta tuo kaula, voi itku sentään.
Mikä siinä on kun se kaula menee ihan rypylle heti kun loppuu moonikat.
Roikkuu ne miehilläkin, entä sitten. Nytkö vasta tajusit, että ihmiset vanhenevat ulkoisesti?
Ulkonäkö muuttuu, mutta sisäinen maailmasi pysyy Ap, ellet ymmärrä itse sitä kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on kun se kaula menee ihan rypylle heti kun loppuu moonikat.
Ei mene. Ihan on sileä vieläkin 54-vuotiaana. Menkat loppui kohdunpoistoon 14 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Roikkuu ne miehilläkin, entä sitten. Nytkö vasta tajusit, että ihmiset vanhenevat ulkoisesti?
Ulkonäkö muuttuu, mutta sisäinen maailmasi pysyy Ap, ellet ymmärrä itse sitä kehittää.
Ei roiku kaikilla miehillä. Ihte melki 60 ja rintalihakset ja kaula kiree.
Alakerrassa roikkuu kun ei kusemiseen parempaa käyttöä. muuten sojottaa taivaalle komeesti.
Luonnollista kollageenin ja elastiinin häviämistä yhdistettynä painovoiman vaikutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihon elastisuus vähenee ikääntymisen yhteydessä.
Ihan kaikilla.
Varmaan on näin, nyt kyseessa on ihan jotain muuta kun elastisuus.
Katso vaikka sen kristillisten kansanedustajan ja ex kilpakäveliän kaulaa, ymmärrät minkä laatusesta ongelmasta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei roiku kaikilla miehillä. Ihte melki 60 ja rintalihakset ja kaula kiree.
Alakerrassa roikkuu kun ei kusemiseen parempaa käyttöä. muuten sojottaa taivaalle komeesti.
Sä luulet vaan, ettei kaulastasi näy ikä. Meilläkin mies väittää, että muut vanhenee ja ihmettelee miten entiset koulukaverit on niin vanhan näköisiä. Ite kuulema ole:D Kyllä se ikä näkyy miehissäkin ja kun kuudenkympin yli mennään alkaa miehillä roikkua käsivarret ja kaikki, jos ei oikeasti treenaa kokoajan ja nostele painoja. Kaikille ei helttoja tule vaikka olisivat tukevampaakin tekoa, mutta ainakin meillä näyttää olevan suvun geeneissä, että kaulat roikkuu vaikka ollaan hoikkia ja pitkiä ihmisiä. Mutta kyllähän nämä rupsahtamiset alkaa vasta 60 ikävuoden jälkeen. Ei 50v vielä mikään roiku.
Helevetin kalakkunat!
Ja ne yököttävät hytkyvät allit! FY FAN, saatana!