Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanne, jossa sinua ei uskottu vaikka puhuit totta?

Vierailija
27.04.2024 |

Kerrotaan kokemuksia. Laitan oman tarinani kommentteihin, kun ehdin...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kipeä

Vierailija
2/23 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerran kun käyn täällä palstalla.  Aina on joku vänkäämässä omaa varmaa totuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoin, että en muista.

Vierailija
4/23 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin mieheltä lääkärissä käydessä olenko raskaana ja hän vastasi ei. Pulmana oli se, ettei täsmällisesti kysytty häneltä onko mahdollista, että olen raskaana. Ei nimittäin käytetty ehkäisyä. Osastolla sitten labroissa näkyi, että raskaana olin. 

Eli tarkkaavaisuutta ja täsmällisyyttä olisi aiheellista olla enemmän päivystyksessä ennen sekopäisyys oletuksia. Säästyisi ne resurssitkin enemmän oikeasti apua tarvitseville. 

Vierailija
5/23 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin täällä, että tipuin mökillä ulkohuusin reiästä sisään paskasaaviin ja melkein hukuin.

Vierailija
6/23 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Turun telakalla töissä kun laiva oli paljon myöhässä(taas). Ympäri Eurooppaa ja maailmaa revittiin hätäapua kantamaan tavaraa ym. Katselin vessassa kun lattia lainehti sitä itseään ja osa porukasta huuhteli ruokakailuvälineitään ja täytti vesikanistereita samassa tilassa.

Totesin työkavereille että tästä paikasta saa varmasti muutakin kuin mahataudin. Työkaverit naureskeli vaan ja meni asioilleen. No 2vko myöhemmin:

https://yle.fi/a/74-20050706

Vierailija
7/23 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on vaikka kuinka paljon. Pahin oli kun hätäkeskuksessa ei uskottu kun soitin vanhempani sydänoireista. Parin viikon päästä soitosta vanhempani olikin jo teholla. 

Vierailija
8/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävinä

Vierailija
9/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin aaveen.

Vierailija
10/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Lupasit kertoa ensin ...

Vierailija
11/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollut. Äitini luuli joskus että eräs mies ei ole väkivaltainen ja uskoi miehen valheita minusta, joka kävi hänen ovella saakka puhumassa. 90-luvun lopulla. Usein taas joku sossu tms luuli että kaikki huijaavat.

Vierailija
12/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tapahtunut niin paskoja juttuja, että itsekin pidän kokonaismäärää uskomattomana ja koska on sen verran matto jalkojen alta-kokemuksia joidenkin ihmisten taholta, en oikein helposti viitsi edes kertoa rehellisesti kaikkea mitä on tapahtunut koska pelkään että mua ei uskottaisi. Sitä traumatisoituminen aiheuttaa. Tiedän, että on ihmisiä joille on käynyt pahempaakin, enkä haluaisi tuntea itseäni uhriksi, mutta kyllä ne naaman edestä suljetut ovet vaan sattuu silloin kun olidit tarvinnut apua ja tukea. 

Vierailija
13/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin sosiaalityöntekijälle että lapsiani on monin tavoin pahoinpidelty toisessa kodissa, he kertoivat ja pienenä ollessaan näinkin. Tuli lasu, minulle. Lasten erkaannuttaminen syynä. Ikäviä juttuja tapahtui myöhemmin.

Vierailija
14/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi i-di-oot-ti nainen väitti vikinglaivan poliiseille että minä olin myynyt lääkkeet tälle naiselle ja minut vietiin erittäin aggressiivisesti laivan putkaan missä oli erittäin huonot oltavat ja kylmää. Viatonta kohdeltiin väärin.

Nainen kohteli minua kaltoin koska minä en suostunut olemaan tämän naisen seksifantasian apuri ja olemaan seksiorja tälle naiselle vastoin minun tahtoa

Toivottavasti teillä aukeaa silmät siitä millaista terrroria tehdään Englannin Kruunulla naisten hyväksi väistäämättömästi

Vierailija
15/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin gangstalking toiminnasta. Seuraaminen  maalittaminen ja laitteiden hakkerointi.Rikosten kohde terveydenhuollossa. Ja muuallakin. 

En ajatellut sekuntiakaan että en olisi oikeassa,  vaikka sain kaikenlaisia epäilyksiä .

Tiedän olevani 100% oikeassa ja tuossa jäävuoren huippu kaikesta mitä tiedän. .

No,  töytyy harkita tarkkaan kenelle kertoo tuollaisia. vaikka   sinänsä ei haittaa jos e uskota (tiedän olevan oikeassa mitä tahansa joku toinen väittää ) en halua  ketään idaria väittämään, että en olisi ta jipa esittää väitteitä harhaisuudesta. 

Siksi  todella harkiten  pitää valita missä ja kenelle kertoo totuuksia. 
Myös luotettavalle henkilölle  joka periaatteessa luottaa että  en ole mikään harhainen,  en voi kertoa,   sillä sen verran outoja ja uskomattomia on väitteet ilman todisteita. 

Ja vaikka  pääsisin kunnolla selittämään niin että toinen jää tosissaan  miettimään olisiko totta, , saattaisi  se liikaa  häiritä hänen mieltänsä  eli olla haitallista hänelle ja meidän väliselle suhteelle. 

Joillekin kyllä vihjailen mitä tiedän. Kyseessä törkeät rikokset ja valheet! En yritäkään todistaa mitään mutta vihjailen. 

Vierailija
16/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kyllä niin paljon. Onnistun olemaan aina hyvin epävakuuttava. Jos minua epäillään, menen lukkoon ja jätän perustelematta asiaa. Olen sujuvasti manipuloivien ihmisten vastakohta. 

Viimeisin vakava asia, kun minua ei uskottu oli lääkitykseni. Jo tammikuussa Fimea on oheistanut näin: "Ohjeita apteekkeihin, lääkkeen määrääjille ja hoitoyksiköille

Jos potilaalle sopivaa valmistetta ei ole saatavilla apteekista, tulee hoidon jatkumisen turvaamiseksi ryhtyä suunnitelmiin lääkityksen muuttamiseksi. " 

En löytänyt mistään edullisia rinnakkaislääkkeitä, kysyin apteekeista ja kaikkialla ne oli loppu. Terveysaseman hoitaja ja lääkäri ei uskoneet sitä. Olin yhteydessä jopa Fimeaan ja sieltäkin kerrottiin, että ne on jo aikoja sitten ilmoitettu loppuvaksi. Minä vaan en saanut lääkäriä uskomaan. Vasta kun pyysin kirjaamaan tietoihini, että lääkitys on lopetettu tästä syystä, sain reseptin toiseen lääkkeeseen. Hoitaja sanoi vielä minulle, että "haluamaasi lääkettä on saatavilla, mutta lääkäri teki nyt reseptin". Siis joku terveyaseman lääkäri tiesi asian muka paremmin kuin itse apteekit ja Fimean ylitarkastaja! Olen maailman epävakuuttavin ihminen.

Vierailija
17/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minu sytetin raiskausta vaika mina ei tee mitän. Ps syytä koko aika ja ei usko mina ei tee mitän.

Vierailija
18/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin eräässä vaalitilaisuudessa totuuden Perussuomalaisista. Siltikin jotkin vähemmän älykäät " epäilevät tuomaat" äänestivät niitä kaupunkimme valtuustoon. Totuus ei valitettavasti kaikkia alavutelaisia äänestäjiä kiinnosta   :(

Vierailija
19/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka kerta esihlön kanssa...

Vierailija
20/23 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tapahtunut niin paskoja juttuja, että itsekin pidän kokonaismäärää uskomattomana ja koska on sen verran matto jalkojen alta-kokemuksia joidenkin ihmisten taholta, en oikein helposti viitsi edes kertoa rehellisesti kaikkea mitä on tapahtunut koska pelkään että mua ei uskottaisi. Sitä traumatisoituminen aiheuttaa. Tiedän, että on ihmisiä joille on käynyt pahempaakin, enkä haluaisi tuntea itseäni uhriksi, mutta kyllä ne naaman edestä suljetut ovet vaan sattuu silloin kun olidit tarvinnut apua ja tukea. 

Sama täällä. En vietä aikaa enää edes ihmisten parissa kovin usein kun tiedän että jos puhun totta menneisyydestä minut ristitään valehtelijaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi