Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Suomessa jaksetaan valittaa kiinakaupoista, niin miksi britti&jenkkituotteille on käsittämättömät tuontitullit?

Vierailija
27.04.2024 |

Tilaisin kyllä mielelläni näistä maista vaikka mitä, mutta ei ole kannattavaa millään mittarilla. Helpompi ostaa krääsää Kiinasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin just 100€ (tulli & alv) tilauksestani. Ei ole halpaa, toki tuotekin oli kalliimman puoleinen. En tilaa kuin sellaista, mitä ei muualta saa ja on jotain, mitä ehdottomasti tarvitsen. Mutta kyllä tuo kirpaisi. 

Vierailija
2/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan tapa & homous.

Vierailija
4/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se muutenkaan olisi toiminut Suomessa.

Vierailija
5/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin EU tukee Kiinaa kuin Yhdysvaltoja ja brittejä, jotka suojelee EU:ta Venäjältä? Kuulostaa ranskalaisten keksinnöltä...

Vierailija
6/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän usasta ja kiinasta tilatuista mene ihan samat verot.

Vierailija
7/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä maksoin just 100€ (tulli & alv) tilauksestani. Ei ole halpaa, toki tuotekin oli kalliimman puoleinen. En tilaa kuin sellaista, mitä ei muualta saa ja on jotain, mitä ehdottomasti tarvitsen. Mutta kyllä tuo kirpaisi. 

Ostitko persesuristimen?

Vierailija
8/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Englannista on muutenkin aivan kohtuuttoman vaikeaa saada mitään tavaraa postitse Suomeen. Kestää kuukausia ennen kuin tulee edes tullausilmoitus, vaikka olisi joululahjoista kysymys. Aivan sairasta. Samaan aikaan Kiinasta voi tilata mitä vaan passskaa no problem. Oikeasti, miksi Kiinaa ei boikotoida, vaikka siellä tappetaan, kiddutetaan ja tuhotaan mm. uiguureja, pohjoiskorealaisia, koiria ja varmaan muitakin vähemmistöjä aivan surutta? Hirveä takapajula ja pahuuden imperiumi. Sama kuin Venäjältä ostaisi.

Vierailija
9/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ri tule mittään tuotetta mieleen missä lukee made in britain

Vierailija
10/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Englannista on muutenkin aivan kohtuuttoman vaikeaa saada mitään tavaraa postitse Suomeen. Kestää kuukausia ennen kuin tulee edes tullausilmoitus

Minä olen ostanut Englannista kankaita, eikä koskaan ole kuukausia mennyt. Mitä epäilyttävää sinä tilaat epäilyttävistä kaupoista? Harvoin tavallinen kuluttaja oikeasti tarvitsee ostoksensa seuraavaksi päiväksi. 

Vierailija
11/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ap.

Meinasin ostaa tapetteja jenkkilästä, mutta hinta karkasi tuontimaksujen takia ihan älyttömäksi. 

Temun tavara tulee Ruotsista, niin siinä kohtaa ostaja ei enää täytä tullin ilmoituksia, eikä maksele alveja päälle. Huom. En ostaisi kiinatapetteja vaikka olisivat euron rulla.

Vierailija
12/12 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Englannista on muutenkin aivan kohtuuttoman vaikeaa saada mitään tavaraa postitse Suomeen. Kestää kuukausia ennen kuin tulee edes tullausilmoitus

Minä olen ostanut Englannista kankaita, eikä koskaan ole kuukausia mennyt. Mitä epäilyttävää sinä tilaat epäilyttävistä kaupoista? Harvoin tavallinen kuluttaja oikeasti tarvitsee ostoksensa seuraavaksi päiväksi. 

Meillä meni viime jouluna kolme kuukautta, että tuli ilmoitus paketin saapumisesta. Oli lähetty Englannista lokakuussa, ilmoitus tuli tammikuussa. Suomen posti tässä oli syyllinen, sen verran saatiin selvitettyä. Ja samaa viivyttelyä on ollut monta kertaa ennenkin, tosin ei ihan kolmea kuukautta. Mitään korvausta ei tietenkään Suomen postilta ole mahdollista saada. Eikä näissä paketeissa edes ollut mitään tullattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän