Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vornanen ero eduskunnasta?

Vierailija
27.04.2024 |

Vornaselle ero eduskunnasta?

Vornaselle monoa eduskunnasta?

Vaihtoehdot

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 

Vierailija
22/63 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moroi ja näkemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti tulee monoa.

Vierailija
24/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansantuomioistuimella (palstalla) ei ole mahdollisuutta vaikuttaa asiaan.

Vierailija
25/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vornanen a m p u n u t ala-asteikäisiin tyttöihin sekaantujaa ja asialla kehuskellutta miestä. Parempi olisi kun valtio hoitaisi pikkutyttöihin koskijoiden  kastraation

Eli sinulle meni täydestä se perdujen puoluetoimiston tekoälyllä tehty satu?

Vierailija
26/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että puolueesta annetaan vaihtoehdot erota itse tai erota itse. Tuo on liian suuri mainehaitta hallitukselle ja vielä isompi jos joudutaan erottamaan. 

Vierailija
27/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi aina olla nämä äänestykset ketjujen alussa. Lukemalla viestejä voi tulla aivan eri mielikuva kantojen jakautumisesta.

Vierailija
28/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen takia voi eduskunnasta erottaa ettei osunut. Humalatila on vaikuttanut asiaan. 

Vierailija
29/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornanen  kuuluu persujen katujengiin ja aseina ei ole pesäpallo mailat vaan pistoolit.

Vierailija
30/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että puolueesta annetaan vaihtoehdot erota itse tai erota itse. Tuo on liian suuri mainehaitta hallitukselle ja vielä isompi jos joudutaan erottamaan. 

Luulen näin siksikin, että ryhmästä erottaminen on selviö. Niinhän kävi Anus Turtiaisellekin. Sen jälkeen hallituspohja kapeneekin yhdellä edustajalla, vaikka osassa kysymyksiä ryhmästä erotettu tukisikin hallituksen esityksiä. Varmuutta ei ole koskaan ja tämä korostaisi RKP:n vaaankieliasemaa. Jos Vornasesta pääsee eroon, se kannattaa tehdä mainehaitasta riippumatta. Vornanen on helppo korvata jollain toisella pohjoiskarjalaisella pösilöllä.

Vierailija
31/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi vakavammasta rikoksesta kuten kannabiksen käytöstä niin potkut olisi jo tullut puolueesta. Erottaminen eduskunnastakin olisi todennäköistä jos kyse olisi todellakin budin polttelusta joka on suunnilleen pahin rikos suomessa.

Vierailija
32/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fudut vaan pyssy sankarille 

Vierailija
33/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäkää sopiville kansanedustajille, siis niille, joiden uskotte kannattavan erottamista esim. Li Anderssonille sähköpostia, että tee aloitteen tämän erottamisesta.

Vierailija
34/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse oikeistolainen ja ehdottomasti. Mielestäni tuolta olisi pitänyt erottaa jo kymmeniä henkilöitä viimeisen 5 vuoden aikana. 

Aivan varmasti juu. Kokkarit osaavat pitää mölyt mahassaan (ravintola Teatteria lukuunottamatta) ja selvinpäin käyttäytyvät. Humalapäissä sitten meuhkataan köyhien hukuttamisesta kolera-altaaseen. 

Vierailija
35/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perussuomalainen ja MEITÄ ETTE PYSÄYTÄ!!!!

Vierailija
36/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole erotettu kansanedustajaa.

2. maailmansodan jälkeen on kerran. Kauko Juhantalo (Kesk.) erotettiin. Hänet valittiin vaaleissa myöhemmin uudestaan eduskuntaan.

Vierailija
37/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten käytännössä menee, koska ensinnäkään eduskunnasta ei voi noin vain itse erota. Erolle vaaditaan aika vahva peruste.

Ja jos henkilö halutaan erottaa eduskunnasta, niin se vaatii jonkun vakavan rikoksen ja 2/3 eduskunnasta päätöksen taakse.

Persujen ryhmästä on kyllä helppo erottaa, jos haluavat näin tehdä.

Vierailija
38/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasureilla on nyt kiire erotella porukkaa vaikkei mitään tiedetä mistään vielä. Kumma juttu. 

Purra perui myös puhetilaisuutensa "turvallisuuten liittyvien syiden vuoksi" joten hienoa ja turvallista maata tää moskovanvasemmistomme paremman väkivaltaporukkansa kanssa tähän maahan on luomassa tosiaan. /s

Purran "turvallisuus" taitaa olla turvaa kysymyksiltä, joihin jättäisi mieluummin vastaamatta.  

Vierailija
39/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasureilla on nyt kiire erotella porukkaa vaikkei mitään tiedetä mistään vielä. Kumma juttu. 

Purra perui myös puhetilaisuutensa "turvallisuuten liittyvien syiden vuoksi" joten hienoa ja turvallista maata tää moskovanvasemmistomme paremman väkivaltaporukkansa kanssa tähän maahan on luomassa tosiaan. /s

Ymmärryksesi tasosta kertoo aika paljon se, että luulet vassareilla olevan venäjäsympatioita. Onko Venäjä mielestäsi vasemmistolainen? Ovatko Suomen ehkä kovimmat venäjäbotit Ano Turtiainen ja Johan Bäckman vassareita? Onko Halla-aho kommunisti?

Vierailija
40/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia erottaa puolueesta ja eduskuntaryhmästä kuin eduskunnasta.